اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری فیروزه ای

رنگ فیروزه ای طیفی از رنگ های آبی و سبز می باشد و این این رنگ سردتر از رنگ سبز است. همانطور که در عکس های کاغذ دیواری آبی مشاهده کردید ،رنگ آبی در حالت کلی دارای آرامش میباشد ولی با دیدن عکس های کاغذ دیواری آبی فیروزه ای خواهید دید که این رنگ نمایانگر انرژی و نشاط می باشد همچنین باعث آرامش ذهن می شود. از این رو به همین دلیل در اغلب گنبد های مساجد مورد استفاده قرار می گیرد.

تصاویر کاغذ دیواری آبی کاربنی

رنگ آبی کاربنی از آن دسته رنگ های خاص برای افرادی باسلیقه خاص میباشد،ولی همانطور که در عکس های کاغذ دیواری آبی کاربنی نمایانگر است این رنگ درمیان سایر تصاویر کاغذ دیواری آبی دارای شکوه و جلال خاصی میباشد.هچنین این رنگ القا کننده حس مدرنیته میباشد و رنگ هایی چون سفید،نقره ای و استیل مکمل های مناسبی برای این رنگ هستند.

تصاویر کاغذ دیواری نیلی

باتوجه به تصاویر کاغذ دیواری نیلی متوجه میشود که این رنگ جز دسته رنگ هایی است که در دکوراسیون بکار نمیرود. در بین طیف های رنگ آبی جز دسته رنگهاییست که نه بسیار تیره است و نه بسیار شاد و روشن.

تصاویر کاغذ دیواری آبی آسمانی

همانطور که در عکس های کاغذ دیواری آبی مشاهده میکنید، رنگ آبی آسمانی از جمله رنگ هایی است با تناژ روشن. نکته حائز اهمیت این میباشد که بهترین رنگ مکمل برای کاغذ دیواری آبی آسمانی رنگ نارنجی کم رنگ یا هلویی میباشد. استفاده از این دو رنگ در کنار هم برای پوشش دهی فضاهای خود انتخاب بسیار مناسبی میباشد.

تصاویر کاغذ دیواری سرمه ای

همانطور که میدانید رنگها تاثیر قابل توجهی بر روی سیستم اعصاب و احساسات بدن دارد. رنگ آبی از جمله رنگهاییست که تاثیر مثبت بر روی عملکرد بدن دارد. دلیل ما برای انتخاب عکس های کاغذ دیواری سرمه ای نشان دادن آرامش و حسی است که این رنگ میتواند به شما منتقل کند. همچنین ترکیب این رنگ با قهوه ای و سفید دکوراسیون منزل شما را تکمیل میکند.

تصاویر کاغذ دیواری آبی لاجوردی

اگر میخواهید سبک دکوراسیون منزلتان سبکی کلاسیک باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ دیواری آبی لاجوردی است. از میان کاغذ دیواری های رنگ آبی، رنگ لاجوردی رنگی دخترانه و لوکس محسوب میشود. به نظر بعضی از طراحان استفاده از رنگ های گرم برای اتاق نشیمن انتخاب مناسبی است ولی استفاده از رنگ آبی لاجوردی در کنار رنگ سفید هم میتواند انتخاب مناسبی برای اتاق نشیمن باشد.

تصاویر کاغذ دیواری آبی درباری

همانطور که در عکس های کاغذ دیواری آبی درباری نمایان است این رنگ دارای شکوه خاصی میباشد. حال برای بیشتر جلوه دادن این حس و خلق یک زیبایی فوق العاده ترکیب این رنگ در کنار رنگ طلایی انتخاب صحیحی میباشد.