<< مدیریت نمایندگی کاشان >>

مدیریت

<< جناب آقای ... >>

شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در کاشان

مژده به مردم فهیم استان اصفهان: به دنبال استقبال شما هم وطنان گرامی استان اصفهان میرساند که شعبه دیگری از شهر کاغذ دیواری در استان اصفهان با عنوان شهر کاغذ دیواری در کاشان افتتاح شد.

شهر کاغذ دیواری در کاشان با داشتن کادری مجرب، بینظیرترین محصولات با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت سعی بر آن دارد تا خدمات متفاوتی را از خود به نمایش گذارد.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری در کاشان

  • انواع کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندها
  • کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی از تمامی طرح ها
  • پارچه دیواری های جذاب
  • پرده های شید و زبرا
  • آینه های دکوراتیو
  • پارکت و لمینت

نصابان مجرب در زمینه کاغذ دیواری در کاشان

مجموعه شهر کاغذ دیواری در کاشان با بهترین کادر مجرب هدف خود را بر این مبنا پایه گذاری نموده است که بهترین محصولات را با متخصص ترین ها برای شما فراهم آورد.

کاغذ دیواری سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

برای ارتباط با کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در کاشان

اینستاگرام شهر کاغذ دیواری در کاشان

تقاضای همکاری:

برای همکاری با شهر کاغذ دیواری در کاشان میتوانید به راحتی درخواست همکاری خود را با این مجموعه عظیم در میان بگذارید.

ساعت بازدید : از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری کاشان

شهر کاغذ دیواری کاشان با ارائه انواع طرح ها در بهترین کیفیت و نیز در رنگ های مختلف متناسب با دکوراسیون منزل توانسته است نظر بسیاری از مشتریان و مراجعین را به خود جلب نماید. کاغذ دیواری (wallpaper) نوعی از پوشش دهنده های تزیینی دیوارهای ساختمانی است که در انواع طرح ها تولید شده و با نصب روی دیوار حال و هوایی تازه برای منزل شما به ارمغان میاورد. شهر کاغذ دیواری در کاشان انواع کاغذ دیواری را متناسب با اتاق خواب ها (بزرگسالان، کودکان)، کاغذ دیواری مناسب با نشیمن و سالن پذیرایی، ادارات و شرکت های تجاری و … ارائه میدهد.

 انواع کاغذ دیواری با جنس های مختلف در شهر کاغذ دیواری کاشان موجود بوده و شما میتوانید از آن حیث که این مسئله یکی از مباحث تخصصی کاغذ دیواری است با کارشناسان مشورت نموده و اطلاعات جامعی را در خصوص آن به دست آورید. انواع کاغذ دیواری با جنس های الیاف طبیعی، PVC، نانو، بافت دار و … در شهر کاغذ دیواری در کاشان موجود میباشند. یکی از مسائل مهم دیگر نصب کاغذ دیواری است که باید با حساسیت خاصی انجام شود و شما میتوانید با اطمینان کامل این کار را به متخصصین شهر کاغذ دیواری در کاشان بسپارید.

در مورد کاغذ دیواری سه بُعدی بیشتر بدانیم

انواع تزئیات برای دکوراسیون وجود دارند که شما میتوانید با خلق تغییری ساده، تأثیراتی بزرگ را میهمان منازل خود نمایید. یکی از این تزئینات کاغذ دیواری است که به وسیله ای آن میتوانید فضای خانه را خیلی سریع تغییر دهید. قرن های متمادی است که کاغذ دیواری وجود دارد اما تکنولوژی جدید امروزی این تزئیات کلاسیک را به سطح جدید سوق داده است. انواع مختلفی از الگوها و بافت ها برای کاغذ دیواری موجود است که شما میتوانید آنها را انتخاب نمایید. یکی از انواع کاغذ دیواری که امروزه طرفداران زیادی را به سوی خود جلب نموده است کاغذ دیواری سه بُعدی (۳D Wallpaper) می باشد. در این نوع کاغذ دیواری طرح ها به صورت سه بعدی خلق شده و با کاربرد سایه های متفاوت در آن، جلوه تصویر زیباتر خواهد شد.

امروزه طیف وسیعی از کاغذ دیواری های سه بعدی وجود دارند برای مثال شما میتوانید تصاویری با مضامین زیر را برای آنها بیابید:

  • طبیعت؛
  • مناظر شهری؛
  • انواع نقاشی ها؛
  • حیوانات (پرنده ها یا حیوانات وحشی)؛
  • تقلید از سطوح دیگر مانند چوب یا آجر؛
  • اشیاء فضایی؛
  • الگوهای هندسی و …

شهر کاغذ دیواری کاشان با ارائه انواع طرح های زیبا و متنوع کاغذ دیواری سه بعدی همواره آماده خدمت رسانی به همشهریان خویش می باشد. در واقع کارشناسان شهر کاغذ دیواری در کاشان به بهترین شکل مراجعین را در انتخاب این نوع کاغذ دیواری ها راهنمایی خواهند نمود.

مزایای کاغذ دیواری سه بعدی

اخیرا کاغذ دیواری های سه بعدی بنا به دلائل زیر به اوج محبوبیت خویش رسیده اند:

  • ظاهر جذاب: اولین چیزی که یک کاغذ دیواری سه بعدی را از سایر کاغذ دیواری ها متمایز میسازد ظاهر جذاب آن است. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل برجستگی که دارد ترکیبی واقعی به دکوراسیون میبخشند.
  • محدودیت طراحی برای آن وجود ندارد: کاغذ دیواری سه بعدی دارای طراحی های مختلفی بوده و شما میتوانید طرح مورد نظر خود را با سایز دلخواه متناسب با دکوراسیون منزل خویش سفارش دهید. در شهر کاغذ دیواری کاشان میتوانید انواع طرح ها را مشاهده نموده و مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید.
  •  از طیف گسترده ای از مواد ساخته شده اند. به عبارتی آنها دارای یک لایه محافظ و ضد گرد و غبار هستند و به لطف این ویژگی شما میتوانید بدون ترس از اینکه موقع تمیز کردن آن خراب شود به راحتی آلودگی ها و گرد و غبار را از روی آن بزدایید.
  • نصب آسان: کاغذ دیواری های سه بعدی نیازی به چسب مخصوص نداشته و به راحتی قابل نصب هستند.
  • طول عمر بالا: ماندگاری و طول عمر کاغذ دیواری های سه بعدی بالا بوده و ماندگاری بعضی از آنها حتی به بالای بیست سال میرسد.
  • مقاومت در برابر سایش: لایه محافظ وینیل که مانع از ورود گرد و غبار میشود همچنین از آسیب های مکانیکی متعدد نیز به کاغذ دیواری جلوگیری مینماید.
  • تطبیق پذیری کاغذ دیواری: مهمترین ویژگی کاغذ دیواری سه بعدی تطبیق پذیری آن است. بسته به نوع تصویری که از شهر کاغذ دیواری کاشان خریداری مینمایید میتوانید آن را متناسب با هر دکوراسیونی نصب نمایید. شهر کاغذ دیواری در کاشان انواع کاغذ دیواری های سه بعدی برای اتاق خواب، اتاق نشیمن و نیز آشپزخانه و حمام را برای مشتریان عزیز ارائه مینماید.

در هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی چه نکاتی را باید رعایت نماییم؟

  • اگر می خواهید طرح روی کاغذ دیواری سه بعدی عکس منتخب شما باشد، آن عکس باید حتما از رزولشن مناسب و بالایی برخوردار باشد تا پس از اتمام کار تصویر کاملا واضح باشد.
  • نصب کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری معمولی باید دقیق تر انجام شود پس برای این کار از نصابان حرفه ای بهره گیرید. شهر کاغذ دیواری کاشان در این مورد میتواند شما را راهنمایی نماید.
  • طرح کاغذ دیواری سه بعدی حتما باید با دکوراسیون داخلی منزل شما تطابق و همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت شاهد جلوه زیبایی نخواهید بود و هزینه خود را هدر داده اید.

در مجموع باید اذعان داشت که کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل باورپذیری طرحی که دارند میتوانند تأثیرگذاری بیشتری را القا نموده و حس مثبتی را در منزل شما به ارمغان بیاورند. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارند مورد استقبال بسیاری از مشتریان شهر کاغذ دیواری در کاشان قرار میگیرند ویژگی هایی نظیر تنوع طرح بسیار بالا، خلق فضایی دلنشین، طول عمر و ماندگاری بالا، سهولت در تمیز کردن، قابل شستشو بودن، صرفه جویی در هزینه ها و … . شهر کاغذ دیواری کاشان آماده ارائه خدمت رسانی به مشتریان عزیز در این راستا خواهد بود و شما میتوانید با خرید از این فروشگاه و انواع طرح هایی که در اینجا موجود است حال و هوای منزل خود را عوض نمایید.