<< مدیریت نمایندگی کرمان >>

<< خانم ... >>

شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در کرمان

به دنیال استقبال شما هم وطنان بر آن شدیم اینبار شعبه جدیدی از شهر کاغذ دیواری را با عنوان شهر کاغذ دیواری در کرمان افتتاح کنیم.

کاغذ دیواری پوستری در کرمان
هم وطنان خوب کرمانی غلاقه مند به  کاغذ دیواری پوستری میتوانند با مراجعه به شعبه شهر کاغذ دیواری در کرمان کاغذ دیواری خود را با هر طرحی که مایل باشید انتخاب و سفارش خود را به ثبت برسانید.

کاغذ دیواری سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

تقاضای همکاری:

علاقه مندان و متخصصان در زمینه دیزاین میتوانند درخواست همکاری خود را با شهر کاغذ دیواری در کرمان اعلام نمایند.

کانال تلگرام کاغذ دیواری در کرمان

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در کرمان شوید.

ساعت بازدید : از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری کرمان

شهر کاغذ دیواری کرمان انواع کاغذ دیواری ها را با طیف وسیعی از رنگ های مختلف در طرح های متنوع و با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز خود ارائه میدهد. یکی از مسائل مهم هنگام خرید کاغذ دیواری رنگ و روانشناسی رنگ ها است و زمانی که قصد خرید آن را از شهر کاغذ دیواری در کرمان دارید باید با نقش رنگ مربوطه آشنایی کافی داشته باشید زیرا رنگ ها حس متفاوتی را در فضا به وجود میاورند. در واقع با شناخت تأثیر هر رنگ میتوانید انتخاب دقیق و درستی داشته باشید و فضا را با رنگ مناسب کاغذ دیواری دلنشین تر سازید.

رنگ چطور می تواند روحیه ما را تحت تأثیر قرار دهد؟

تحقیقات زیادی در خصوص تأثیرات رنگ بر مغز، روحیه و رفتار انسان ها صورت گرفته است. یکی از تجربه های کلی انسان ها تجسم رنگ های مختلف میباشد. در واقع رنگ ها میتوانند عکس العمل های عاطفی و روانشناختی مختلفی را ایجاد نمایند. نمیتوان جهان را بدون رنگ تصور کرد زیرا تمامی ارتباطات با کمک رنگ ها صورت گرفته و تمامی دریافت های عینی و تصورات از طریق آن حاصل میشود.

یکی دیگر از مسائل مهم در این خصوص چگونگی درک رنگ های مختلف با توجه به فرهنگی است که در آن پرورش یافته ایم. برای مثال کشورهای غربی رنگ سفید را نماد بی گناهی و صداقت میدانند و در کشورهای شرقی رنگ سفید حاکی از عزاداری است. یا برخی از رنگ ها مانند سیاه و آبی می توانند هم معنای مثبت و هم معنای منفی داشته باشند و غیره. کارشناسان شهر کاغذ دیواری کرمان به بهترین شکل میتوانند شما را در خصوص روانشناسی رنگ های کاغذ دیواری راهنمایی نمایند.

روانشناسی رنگ های کاغذ دیواری

  • کاغذ دیواری با رنگ های گرم

رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی برای کاغذ دیواری فضایی صمیمانه را به منزل شما میاورند. هیجان و نشاط، افزایش اعتماد به نفس از ویژگی های بارز رنگ قرمز هستند. استفاده از کاغذ دیواری زرد در محیط کار میتواند تمرکز شما را بالا ببرد زیرا توانایی ذهنی و زیرکی شما افزایش مییابند. احساس جوانی با کاربرد کاغذ دیواری نارنجی تشدید شده و میتوانید از این رنگ برای دکور منزل استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های بارز رنگ نارنجی افزایش شادابی است. کاربرد کاغذ دیواری با رنگ های گرم برای اتاق کودکان سبب افزایش انرژی بدن آنها میشود اما نه به تنهایی و باید با رنگ های دیگر ترکیب شوند.

  • کاغذ دیواری با رنگ های سرد

رنگ های سرد برخلاف رنگ های گرم که فضا را کوچک تر نشان میدهند سبب میشوند فضا بزرگ تر جلوه داده شود. رنگ های سبز، بنفش و آبی جزء رنگ های سرد محسوب میشوند. بهتر است که کاغذ دیواری هایی با این طیف رنگ ها، در اتاق خواب و قسمت هایی از منزل که میخواهید فضا بزرگ تر به نظر برسند استفاده شود. رنگ های سرد در کاغذ دیواری حس آرامش، شجاعت و نشاط را برای منزل به ارمغان میاورند. استفاده از کاغذ دیواری به رنگ آبی در محل کار میتواند تمرکز شما را افزایش داده و افکار مزاحم را از ذهنتون دور کند. رنگ سبز یادآور طبیعت بوده و سر زندگی و نشاط به شما میبخشد. اگر میخواهید فضای منزل شما صمیمی و دوستانه باشد میتوانید از کاغذ دیواری به رنگ بنفش بهره گیرید و روحی تازه به فضا ببخشید. استفاده از رنگ های سرد در اتاق خواب کودک میتواند آرامش را به ارمغان بیاورد و استرس و اضطراب را از او دور نماید. اما از این جهت که ممکن است رنگ های سرد سبب افسردگی کودک شوند بهتر است که در کنار آنها از رنگ های سفید، لیمویی یا طوسی استفاده نمایید.

کاربرد رنگ های روشن و تیره برای کاغذ دیواری

از ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ ها رنگ های روشن حاصل میشود. رنگ های روشن مخصوصا اگر رنگ سفیدی که در آن به کار رفته است بیشتر باشد سبب می شوند که فضا بزرگ تر و روشن تر نشان داده شود. در مقابل هر چه رنگ کاغذ دیواری تیره تر باشد فضای ما نیز کوچک تر جلوه داده خواهد شد. اما از آنجا که رنگ های تیره فضایی دلگیر به منزل می بخشند بهتر است که هنگام خرید کاغذ دیواری از شهر کاغذ دیواری در کرمان در این خصوص راهنمایی بخواهید. مثلا میتوانید در کنار کاغذ دیواری های تیره از سقف روشن بهره گیرید یا با بهره گیری از نورپردازی های مناسب آن حس دلگیر را از منزل بزدایید.

نکاتی که باید قبل از انتخاب رنگ کاغذ دیواری در نظر گرفت

  • فضای منزل
  • کف پوش
  • نوع پوشش سقف
  • نوع مکان (منزل یا محیط کار)
  • میزان نور طبیعی
  • نوع مبلمان

روانشناسی رنگ و شهر کاغذ دیواری کرمان

از آنجا که طیف وسیعی از کاغذی دیواری ها با طرح ها و رنگ های مختلف در شهر کاغذ دیواری در کرمان وجود دارد بهتر است در انتخاب رنگ مناسب به خوبی دقت نموده و از کارشناسان شهر کاغذ دیواری کرمان بهره بگیرید. توجه داشته باشید که کاغذ دیواری هایی با رنگ تیره فضا را کوچکتر جلوه داده و در عین حال حس آرامش را القا مینمایند. کاغذ دیواری هایی که طرح آنها گلدار است میتوانند معایب دیوار را به خوبی بپوشانند و فضاهای کوچک را بزرگتر نشان دهند.

نکته مهم دیگر در انتخاب رنگ کاغذ دیواری در نظر گرفتن دکوراسیون منزل است. زیرا رنگ منتخب شما باید با وسایل منزل و دکوراسیون مطابقت داشته باشند در غیر اینصورت زیبایی و تأثیرات مثبتی دریافت نخواهید نمود.

به طور کلی باید توجه داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب برای کاغذ دیواری میتواند تأثیر عمیقی بر فضا بگذارد. به عبارتی کاغذ دیواری با رنگ های مناسب می تواند تأثیرات بصری مختلفی را در اتاق یا فضای مورد نظر شما ایجاد نمایند. اگر شما به دنبال محصولی با رنگی خاص هستید میتوانید با مراجعه به شهر کاغذ دیواری کرمان از محصولات متنوع آن دیدن فرمایید.