<مدیریت نمایندگی رفسنجان>

مدیریت

<جناب آقای ...>

شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در رفسنجان

مژده به مردمان شریف استان کرمان به ویژه شهر رفسنجان، در پی استفبال شما هم وطنان گرامی دومین نمایندگی شهر کاغذ دیواری در استان کرمان با عنوان شهر کاغذ دیواری در رفسنجان افتتاح شد.

شهر کاغذ دیواری رفسنجان علاوه بر پوشش دهی با کیفیت محصولات و با بکار گیری از تیم حرقه ای در زمینه مشاوره برای داشتن بهترین انتخاب و در زمینه نصب برای ایجاد بهترین نتیجه سعی بر آن دارد شما را از هرگونه موردی بی نیاز سازد.

محصولات شهر کاغذ دیواری در رفسنجان

  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی از متفاوت ترین طرح ها
  • کاغذ دیواری های رولی از بهترین برندهای روز دنیا
  • پارچه دیواری های زیبا
  • پرده های زبرا و شید
  • آینه های دکوراتیو
  • پارکت و لمینت

همکاری با شهر کاغذ دیواری در رفسنجان

از شما متخصصین در زمینه دیزاین ساکن شهر رفسنجان دعوت مینماییم تا با مراجعه به شهر کاغذ دیواری در رفسنجان درخواست همکاری خود را در این مجموعه به ثبت برسانند.

نصب کاغذ دیواری در شهر کاغذ دیواری رفسنجان

بهترین نصابان کاغذ دیواری در استان کرمان آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در شهر کاغذ دیواری در رفسنجان میباشند تا محصول انتخابی شما را به بهترین وجه ممکن نصب و نتیجه زیبایی را برای شما به ارمغان آورند.

کاغذ دیواری سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

کانال تلگرام  کاغذ دیواری در رفسنجان

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در رفسنجان شوید.

ساعت بازدید : از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب


شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری رفسنجان

شهر کاغذ دیواری در رفسنجان آماده ارائه خدمت رسانی به مشتریان عزیز با انواع طرح بندی ها و کامل ترین کلکسیون کاغذ دیواری میباشد. در واقع فروشگاه کاغذ دیواری رفسنجان به صورت تخصصی در زمینه کاغذ دیواری فعالیت دارد. یکی از موارد مهم در حیطه کاغذ دیواری، انتخاب آن است. به عبارتی انتخاب کاغذ دیواری اگر با آگاهی صورت گیرد میتواند تأثیر بسیار مثبتی بر دکوراسیون منزل داشته باشد.

از آنجایی که امروزه کاغذ دیواری ها در رنگ ها، ابعاد، طرح ها و جنس های مختلفی تولید میشوند و ما با طیف گسترده ای از گزینه ها هنگام خرید مواجه میشویم باید در انتخاب کاغذ دیواری بسیار دقت نماییم. شما باید قبل از اینکه برای خرید به مغازه کاغذ دیواری در رفسنجان مراجعه نمایید فاکتورهای مهمی را بررسی نمایید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت مانند بررسی رنگ و جنس کاغذ دیواری در بورس کاغذ دیواری رفسنجان، قابلیت لکه برداری و شست و شوی کاغذ دیواری، چگونگی نصب کاغذ دیواری و سبک و طرح مناسب برای فضای منزل شما.

انتخاب کاغذ دیواری و هماهنگی با سایر وسایل منزل

قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید رنگ وسایل منزل را به خوبی در نظر بگیرید. در صورت هماهنگ نبودن رنگ کاغذ دیواری فضای منزل آشفته میشود. پس توجه داشته باشید که هنگام خرید و انتخاب کاغذ دیواری تمامی هماهنگی ها را در منزل خود در نظر بگیرید. یکی دیگر از نکات مهم هماهنگی کاغذ دیواری و کفپوش منزل میباشد. اگر کف و دیوار هر دو ساده باشند با فضایی بی روح رو برو خواهیم بود و اگر هر دو طرح دار باشند فضای منزل بسیار شلوغ و آشفته خواهد شد. از این رو بهتر است که بین این دو تضاد قائل شوید یعنی کاغذ دیواری های طرح دار برای فضاهایی که کفپوش ساده دارند مورد استفاده قرار گیرند و بالعکس.

انتخاب کاغذ دیواری ساده و گلدار نیز یکی از موارد مهم دیگر است. هنگام خرید و انتخاب کاغذ دیواری از شهر کاغذ دیواری در رفسنجان، کارشناسان شما را در انتخاب کاغذ دیواری گلدار و ساده راهنمایی خواهند نمود. به طور کلی می توانید کاغذ دیواری گلدار را برای دیوارهای اصلی برگزینید و کاغذ دیواری ساده را برای سایر دیوارها. توجه داشته باشید که نوع طرح کاغذ دیواری گلدار به گونه ای باشد که نظر بیننده را با نگاه اول جلب نماید.

انتخاب کاغذ دیواری متناسب با تیرگی و روشن بودن دکوراسیون

  • اگر منزل شما دارای دیوارها و پارکت روشن باشد فضا بزرگ تر و روشن تر به نظر میرسد اما روشنی زیاد نیز سبب بی روح شدن منزل خواهد شد. پس باید هنگام انتخاب کاغذ دیواری این معیار را به خوبی در نظر داشته باشید.
  • اگر سقف منزل شما روشن باشد اما دیوارها رنگ تیره ای داشته باشند فضا بسیار دلگیر به نظر میرسد چون نور تنها از بالا به چشم میخورد و در نتیجه فضا تیره و خفه به نظر میرسد.
  • در صورتی که پارکت و سقف تیره و دیوارها روشن باشند منزل شما باریک و طویل تر به چشم میاید.
  • اگر پارکت تیره و دیوار روشن باشد فضا وسیع تر به نظر میرسد.

انتخاب کاغذ دیواری بر اساس قابلیت شستشوی آن

قابلیت شستشوی کاغذ دیواری یکی از موارد مهم برای نظافت دیوارها است. بهترین نوع آن، کاغذ دیواری است که لایه درونی و بیرونی آن با وینیل پوشانده شده است و به جز کیفیت بالای آن، ضد آب هم میباشند. این نوع کاغذ دیواری به راحتی با اسفنج مرطوب پاک میشود. همچنین در تمامی محیط ها قابل نصب بوده و نسبت به کاغذ دیواری هایی که از کاغذ خالص ساخته شده اند مقاومت بهتری در برابر چربی و رطوبت دارند. این نوع کاغذ دیواری ها را میتوان حتی در حمام و آشپزخانه نیز نصب نمود. شهر کاغذ دیواری در رفسنجان انواع کاغذ دیواری های قابل شستشو را در طرح ها و رنگ های مختلف ارائه میدهد.

انتخاب کاغذ دیواری های ساخته شده از الیاف بافته نشده

کاغذ دیواری های ساخته شده از الیاف بافته نشده (non-woven) بدون لایه محافظ وینیل ساخته شده و بهترین سازگاری را با محیط زیست دارند. شما می

توانید در شهر کاغذ دیواری در رفسنجان این نوع کاغذ دیواری را برای منزل خود برگزینید. این نوع کاغذ دیواری ها بهترین انتخاب برای محیط هایی با رطوبت کم هستند. مواد تشکیل دهنده کاغذ دیواری ساخته شده از الیاف بافته نشده عبارتند از مخلوط الیاف فیبر سلولوزی بلند و الیاف نساجی. به منظور استحکام و افزایش قدرت جذب نیز مواد خاصی به آنان اضافه می شود. این نوع کاغذ دیواری ها دارای نصب بسیار آسانی بوده و مجددا قابل استفاده می باشند.

مکان های مناسب برای نصب کاغذ دیواری

قبل از انتخاب کاغذ دیواری در فروشگاه کاغذ دیواری رفسنجان بهتر است بدانید که کدام فضا برای نصب کاغذ دیواری مناسب است. مکان های کوچک و گوش ها برای شروع نصب مناسب هستند. همچنین در فضاهایی از منزل که دارای نقطه کانونی بوده و یا نیاز به نقطه کانونی دارند مثل دیوار پشت تلویزیون. برای نصب کاغذ دیواری در حمام و آشپزخانه نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که در برابر رطوبت مقاومت کافی داشته باشند.

برای اتاق خواب باید از کاغذ دیواری استفاده کنید که آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد زیرا اتاق خواب برای استراحت و آرامش افراد بسیار حائز اهمیت میباشد.

در مجموع هنگام انتخاب کاغذ دیواری و قبل از اینکه برای خرید به شهر کاغذ دیواری در رفسنجان مراجعه نمایید باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. نکاتی مانند توجه به رنگ دکوراسیون منزل، نوع و جنس مد نظر، طرح و رنگ کاغذ دیواری و اینکه در چه مکانی میخواهید آن را نصب نمایید، مشخص نمودن مقدار بودجه ای که قرار است صرف این کار کنید، مقدار مساحتی که قرار است کاغذ دیواری کنید و … . در نهایت و پس از در نظر گرفتن موارد مذکور، کارشناسان در شهر کاغذ دیواری رفسنجان شما را در انتخاب کاغذ دیواری راهنمایی به بهترین شکل خواهند کرد.


شماره تماس :

آدرس :


استفاده از کاغذ دیواری در معماری داخلی:

دیوارها جزو ارکان مهم طراحی داخلی به شمار میایند. امروزه در اکثر طراحی‌های مدرن از کاغذ دیواری ‌های طرح دار برای دیوار سالن نشیمن و پشت تلویزیون استفاده میشود.

هدف اصلی معماری و استفاده از ترکیب رنگ‌ها در طراحی داخلی و دستیابی به اثرات و قابلیت ‌های بصری زیبا و عملکردی است؛ و این ‌زمانی خود را نشان میدهد که هدف ما ایجاد فضای فیزیکی منطبق بر نیازهای ذهنی و جسمی افراد باشد. تأثیر رنگ‌ها بر افراد مختلف متفاوت است. معماری و طراحی داخلی نیز همین اثر را بر افراد مختلف دارد. نیازهای افراد مختلف از نظر جنسیتی، ازنظر سنی، از نظر قومی و حتی ازنظر سلیقه‌ های مختلف متفاوت است.

مجموعه شهر کاغذ دیواری رفسنجان با در نظر گرفتن تمامی این تفاوت‌ها مجموعه‌ای از هزاران تنوع در طرح، رنگ، جنس و قیمت در شهر کاغذ دیواری رفسنجان پدید آورده است؛ تا مردم عزیز این شهر بتوانند سلیقه خود را در خانه محل زندگی خود اعمال کنند. رنگ و طرح تأثیر زیادی ازنظر روان‌ شناختی بر روح و روح هر فردی دارد؛ و هر چه فرد در خانه خود احساس آرامش و رضایت بیشتری داشته باشد در کسب‌ و کار خود با انرژی بیشتری فعالیت خواهد کرد و موفق ‌تر خواهد بود.

طبق یک نظریه با عنوان نظریه لانگ

که در سال (۱۹۸۷) بیان کرده است:

ساختمان‌ها و طرح‌هایی که معماران به وجود می‌آورند بر رفتار انسان تأثیر میگذارد.

استفاده از کاغذ دیواری زمانی اهمیت خود را نشان میدهد که ما خواهان یک طرح و نقش زیبا به روی دیوارها هستیم؛ ولی نقاشی چنین طرح و رنگی بسیار زمان ‌بر و کار بسیار سخت و تخصصی است. در این صورت رنگ‌آمیزی دیوارها به‌صورت تک ‌رنگ یا دو رنگ دیگر کنار گذاشته میشود؛ و گزینه استفاده از کاغذ دیواری مطرح میشود. مجموعه شهر کاغذ دیواری رفسنجان این افتخار را دارد که مجموعه از کاغذ دیواری‌ های ایرانی با تنوع بسیار در رنگ و طرح، مکان استفاده، جنس، سبک و از همه مهم‌تر تنوع در قیمت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار میدهد.

جنس و بافت عامل مهمی است که باعث زنده شدن رنگ‌ها میشود؛ بنابراین تنوع در جنس کار میتواند تسهیل در انتخاب رنگ را نیز داشته باشد. نوع جنس کاغذ دیواری آیتم مهمی به شمار میرود که ما در شهر کاغذ دیواری رفسنجان لحاظ کرده‌ایم. وقتی نور از بافت‌های مختلف بازمیتابد. تأثیرات مختلفی در مشاهده ما ایجاد میکند. به‌ گونه‌ ای که این بازتاب میتواند: درخشان، مات، کدر یا شفاف باشد. یا نرمی و زبری بافت آن، توجه انسان را به خود جلب کند؛ اما ما ازلحاظ فیزیکی نیز میتوانیم از بافت کاغذ دیواری لذت ببریم؛ و این ‌زمانی است که بافت و جنس آن نیز با زیبایی ظاهری آن طرح هماهنگ باشد. انتخاب در طرح و رنگ و جنس کاغذ دیواری که انتخاب می‌شود روی نورپردازی استفاده‌ شده در طراحی داخلی تأثیر میگذارد. توجه به این گزینه‌ها دست ‌به‌ دست هم میدهند تا یک طراحی داخلی ناب خلق شود.

مجموعه شهر کاغذ دیواری به اطلاع هم‌وطنان عزیز میرساند که شعبه رفسنجان با عنوان شهر کاغذ دیواری رفسنجان به مجموعه ما اضافه‌شده و در اختیار معماران داخلی و مصرف‌کنندگان خانگی در شهر رفسنجان قرار داده‌شده است. شما میتوانید با مراجعه به سایت شهر کاغذ دیواری رفسنجان از این تنوع آگاه شوید و ما افتخار تأمین نیاز شمارا داشته باشیم.

استفاده از کاغذ دیواری در جنس‌های مختلف: شامل جنس کاغذ دیواری مخمل، کاغذ دیواری شنی، کاغذ دیواری کریستالی و درنهایت کاغذ دیواری‌ های قابل شستشو این امکان را فراهم آورده که مردم عزیز شهر رفسنجان از خدمات شهر کاغذ دیواری در رفسنجان بهره‌ مند شوند.

در معماری داخلی با استفاده از سلیقه و آیتم‌های انتخاب صاحب‌خانه و معمار داخلی طیف رنگ‌های خاص و متنوع انتخاب میشود. چنین می‌توان گفت که رنگ‌ها اساسا به سه طریق رفتار میکنند؛ آن‌ها می‌توانند فعال، غیرفعال یا خنثی باشند. رنگ‌های خنثی شامل سیاه ‌و سفید، خاکستری و قهوه‌ای و … است.

 تأثیر رنگ ‌ها هرکدام به ‌تنهایی یا انتخاب ترکیبی ازنظر روان‌شناختی، امری مهم است. به‌عنوان ‌مثال تأثیر رنگ سفید در محیط، بزرگ ‌تر و دل‌ شاد تر نشان دادن محیط است. رنگ سبز نماد زندگی، طراوت و تازگی است. رنگ سیاه نماد قدرت، رنگ قرمز نماد عشق و شور و حال است. آبی نماد آرامش و اعتماد به ‌نفس است.

 شناخت روانشناسی رنگ ‌ها موجب می‌شود که بارنگ‌ های مختلف سرکار داشته باشیم تا ترکیب مناسب رنگی را با سلیقه افراد به وجود آوریم. ما این اصل را در شهر کاغذ دیواری رفسنجان در نظر گرفته ‌ایم و هزاران طرح و رنگ مختلف را فراهم آورده‌ایم. این رنگ‌ ها اغلب برای ایجاد تعادل در دکوراسیون استفاده میشوند. در صورت انتخاب اشتباه در رنگ محیط غیر همگون به نظر میرسد و هارمونی لازم برای زیبایی بصری وجود نخواهد داشت. در حالی‌که با انتخاب صحیح رنگ و ایجاد کنتراست مناسب و یا حتی انتخاب تضاد های مناسب جلوه بصری ویژه‌ای حاصل می‌شود؛ که نتیجه کار چشم ‌نواز خواهد بود. ترکیب رنگ ‌های مناسب هم به‌ صورت مستقیم و هم غیر مستقیم بر زندگی ناخودآگاه افراد تأثیر گذار است. انتخاب رنگ‌ها در جاهای مختلف منزل نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. برای مثال تنوع انتخاب رنگ‌ های آرام‌ بخش در اتاق‌خواب و انتخاب رنگ‌های هیجان بخش در محلی که خانواده در آنجا دور هم جمع میشوند مهم است. شهر کاغذ دیواری رفسنجان اهمیت این تنوع را که با سلیقه هر مصرف‌ کننده همخوانی داشته باشد را در نظر گرفته است. مجموعه شهر کاغذ دیواری رفسنجان با تنوع در رنگ‌ ها و برندهای مختلف کاغذ دیواری با تنوع قیمتی در پی جلب رضایت شما شهروندان عزیز شهر رفسنجان هست.

 توضیحات این مطلب از مجموعه کاغذ دیواری رفسنجان برای آشنایی بیشتر برای ترکیب رنگ و جنس مناسب برای دکوراسیون داخلی نوشته ‌شده است. امیدواریم با در نظر گرفتن موارد فوق بتوانید فضای دلخواه خودتان را اعم از مدرن یا کلاسیک به ‌صورت طراحی بی‌نظیر، هر آنچه مورد دلخواهتان است به وجود آورده و از محل زندگی یا دفتر کارتان لذت ببرید.