شهر کاغذ دیواری شیراز، بزرگترین و کامل ترین مرکز و بورس کاغذ دیواری در شیراز و کل استان فارس با بیش از هزار آلبوم کاغذ دیواری و پوستر

»» می‌دونستید تو شهر کاغذ دیواری شیراز به جز کاغذ دیواری و پوستر، انواع محصولات دکوراسیون داخلی مثل پارکت، لمینت کفپوش، پرده، آینه دکوراتیو، پارچه دیواری و خیلی چیزای دیگه که فکرش رو نمیکنی هم پیدا میشه ؟ اینجا محاله که به مدل های دلخواهتان نرسید ! ««

آدرس شعبه شیراز

خیابان معالی آباد, مجتمع آفتاب بزرگ, طبقه دوم(اداری اول), واحد ۴۲۶

” نمونه از کاغذ دیواری های زیبا و با کیفیت شعبه شیراز شهر کاغذ دیواری “

کاغذ دیواری در شیراز

مژده به شما اهالی محترم شیراز،شهر کاغذ دیواری جدیدترین نماینادگی خود را در شهر تاریخی شیراز بنا نهاد تا اهالی این شهر سرسبز و میهمان نواز به راحتی بوانند بهترین دیبزاین را برای فضاهای خود به ارمغان آورند.

انوع کالاهای موجود در نماندگی شهر کاغذ دیواری در شیراز: کاغذ دیواری های پوستری سه بعدی با تمامی طرح ها، کاغذ دیواری های رولی از تمامی برندها و کشورهای سازنده و پوشش دهی اکثر طرح ها برای انواع فضاهای تجاری همچون کافی شاپ ها، رستوران ها، فضاهای مسکونی همچون اتاق خواب ها ،سالن پذیرایی و… میباشد.

کاغذ دیواری سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

تقاضای همکاری با شهر کاغذ دیواری در شیراز :

برای همکاری همکاران خوب ما میتواند درخواست همکاری خود را با نمایندگی شهر کاغذ دیواری شیراز اعلام نمایند.

کانال تلگرام کاغذ دیواری در شیراز

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در شیراز شوید.

ساعت بازدید : از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب


دکواسیون داخلی با تم سنتی در خانه های شیراز:

درگذشته به علت کمبود منابع گرمایشی مردم به اجبار در معماری خانه های خود با طراحی هایی محدودی سرکار داشتند. این اجبار در مناطق جغرافیایی گرم به یک شکل و در مناطق جغرافیایی سرد به شکل دیگر خود را نشان میداد. ولی امروزه با کشف منابع فسیلی و دسترسی آسان به دستگاه های طراحان دست بازتری برای انتخاب طرح ،سرمایشی و گرمایشی های مدرن و حتی سنتی مورد پسند مشتری دارند. به عنوان مثال برای ایجاد محیطی سنتی به آسانی با انتخاب کاغذ دیواری مناسب با طرح های سنتی که با تنوع زیاد در شهر کاغذ دیواری شیراز موجود است طراحان و مصرف کنندگان میتوانند به طراحی مورد دلخواه خود برسند. استفاده از جنس های مخمل از کاغذ دیواری های شهر کاغذ دیواری شیراز حس و حال سنتی بودن را در خانه زنده میکند.
بیشتر سبک معماری های خانه های قدیمی شیراز از زمان کریم خان زند و پس از سلسله ی افشاریه در ایران شکل گرفته است. کریم خان زند شیراز را باهدف ایجاد حکومتی مستقل از پیشینیان به عنوان پایتخت خود انتخاب کرد. در همین راستا، بناهایی جدید متناسب با پایتخت جدید در شهر ایجاد شد. این بناها که اکنون جزو عناصر اصلی معماری سنتی شیراز به حساب میایند در شمال غرب شهر واقع شده و مجموعه ای بزرگ شامل ارگ حکومتی، بازار، مسجد بزرگ، آب انبار، باغ، میدان و حمام را تشکیل داده اند. در کنار بناهای جدید، بازسازی بناهای قدیمی و ایجاد چندین باغ مانند باغ جهان نما موردتوجه قرار گرفت؛ تمامی این موارد، حاکی از توجه حکومت زندیه به معماری اصیل و سنتی ایرانی و تکامل آن است. همچنین حیاط دار بودن خانه، از ویژگی های اصلی بافت مسکونی و معماری سنتی شیراز است.
اتاق ها، به خصوص اتاق پذیرایی، دارای تزییناتی خاص همانند ستون هایی تزئینی و طرح دار هستند که ذوق هنری مردم شیراز را نمایش میدهد. کسانی که در طراحی داخلی طرح های گرم و با حرارت را پسند میکنند از سبک طراحی سنتی استفاده میکنند؛ و حتی ممکن است کسانی صرف نشان دادن طرح سنتی را انتخاب کنند و محیطی را به وجود آورند که نشان، فرهنگ ایرانی بودن دهنده فرهنگ زندگی ایرانی باشد. در ضمن سبک سنتی غربی نیز یک سبک دیگر از طراحی است که تفاوت بسیاری با سبک سنتی ایرانی دارد. سبک طراحی سنتی اروپایی، جزییات کلاسیک، اثاثیه مجلل و فراوانی لوازم جانبی را ارائه میدهد. این سبک ریشه در حساسیت های اروپایی دارد. خانه های سنتی اروپایی برخلاف طراحی سنتی به سبک ایرانی؛ اغلب تیره، چوبی، آزمونه رنگی غنی و دارای انواع مختلفی از بافت ها و خطوط منحنی هستند. مبلمان جزئیات و پارچه های پر زرق و برق، مانند مخمل، ابریشم و زربافت دارند که ممکن است شامل انواع مختلفی از الگوها و بافت ها باشند. در بیشتر طراحی های سنتی، عمق، لایه بندی و ابعاد وجود دارد.
عمده معماری خانه های شیراز تأثیر گرفته از دو دوره قاجار و زندیه است. هر دوره ای از تاریخ دارای معماری خاص و منحصربه فرد خودش هست. یکی از مشخصه های معماری دوره زندیه به کارگیری طرح و نقش در سقف اتاق ها هست؛ که در آن نقاشی ها رنگ طلایی جلوه بیشتری دارد. شهر کاغذ دیواری شیراز این مژده را به شما عزیزان می دهد که این مجموعه دارای طرح هایی با تم های طلایی نیز هست برای آن دسته از افرادی که خواهان طراحی منزل خود به سبک دوران زندیه هستند.
اکنون با افزایش جمعیت و ماشینی شدن کارها بیشتر فضاهای که مردم با آن مواجه هستند به صورت صنعتی یا مدرن است. این در حالی است که عده ای هنوز به سلیقه سنتی پایبند هستند و از فضاهای سنتی لذت میبرند و حتی گاهی ترکیبی از دو سبک مدرن و سنتی را در خانه های خود میخواهند ترکیبی از آرایه گری کف پوش کاغذ دیواری نورپردازی و… شهر کاغذ دیواری شیراز طرح های مختلف برای تأمین نیاز شما شهروندان عزیز شیراز را فراهم آورده تا با بهترین برندهای موجود و انواع طرح ها و رنگ ها به هر آنچه مورد نظر شما هست دست یابید.
نقاشی دیواری های دوره زندیه اغلب از نقوش گیاهی استفاده شده است. این نقش به پنج گروه عمدتا ترنج، گل و پرنده، گل وبوته، گلدانی و نقوش اسلیمی و ختایی تقسیم میشوند. در این نقاشی ها معمولا از طیف های رنگی نخودی، آبی لاجورد، قرمز، طلایی و سبز سیلویی استفاده شده است. ظاهرا نقاشان این آثار به دو شیوه مختلف از نقوش گیاهی بهره برده اند: شیوه اول با نگرشی مبالغه آمیز که میتواند برتافته از سنن نقاشی کهن ایرانی باشد؛ و شیوه دوم با نگرشی طبیعت گرایانه که متأثر از نقاشی غربی بوده است. اکنون ایجاد نقاشی در طراحی از دید طراحان منسوخ شده چراکه مستلزم تخصص زیاد و کاری بسیار زمان بر است؛ بنابراین شهر کاغذ دیواری در شیراز طرح های گل و گیاه و در یک کلام همه ظرافت طراحی، تعادل و تناسب بصری را برای خلق این آثار گرد آورده است.
طراحی خانه های دوران زندیه شهر شیراز به این صورت بود که اتاق های تودرتو داخل هشتی هایی قرار میگرفتند. به گونه ای که فضای داخلی خانه از فضای بیرونی آن کاملا جدا بوده و هیچ دید و دسترسی جز هشتی خانه امکان نداشت و این سبک معماری فضای محرم ماندن اندرونی را با بیرونی فراهم میاورد.
استفاده از رنگ ها در معماری ایرانی یکی از مشخصه های معماری ایرانی شده است. بیشتر رنگ های مربوط به سبک سنتی رنگ قرمز متمایل به، های جواهرات مانند رنگ قرمز، قرمز تیره سرخ، سبز، زرد، طلایی و آبی هست. علاوه بر این رنگ ها رنگ های خاکستری و بژ نیز در مکان های مناسب از این طرح ها به کاررفته و آثار زیبایی به جای گذاشته اند.
چنان که متخصصانی چون آرتور پوپ، تام پرترولویسی سوییرنف معماری ایران را یکی از رنگین ترین معماری ها دانسته اند. آرتور پوپ در کتاب خود با عنوان معماری ایران بیان میکند که این معماری با اغلب معماری ایران ازنظر شکل و حجم طرح ساده بوده و از دور روح آرامش و اطمینان را القا میکند. این حالت به ویژه زمان استفاده از رنگ های گوناگون و تزیینات پیچیده به وجود میاید در بیشتر دوره های معماری ایران رنگ های زنده و متنوع به حدی از هماهنگی رسیده اند که هرگز مانند آن دیده نشده است.
معماری های سنتی در کل به وجود تقارن و تناسب در بنا اهمیت میدهند و در طراحی داخلی به ستون ها دیوارها و سقف اهمیت دوچندان نشان داده است؛ بنابراین طراحان داخلی به اهمیت طراحی دیوارها پی برده اند و برای اینکه حس و حال سبک سنتی را در کارهای خود ایجاد کنند به کاغذ دیواری توجه ویژه ای دارند شهر کاغذ دیواری شیراز تأمین نیازهای سبک های مختلف معماری را بر عهده دارد.