شهر کاغذ دیواری بابل، بزرگترین و کامل ترین مرکز و بورس کاغذ دیواری در بابل و کل استان بابل با بیش از هزار آلبوم کاغذ دیواری و پوستر

»» می‌دونستید تو شهر کاغذ دیواری بابل به جز کاغذ دیواری و پوستر، انواع محصولات دکوراسیون داخلی مثل پارکت، لمینت کفپوش، پرده، آینه دکوراتیو، پارچه دیواری و خیلی چیزای دیگه که فکرش رو نمیکنی هم پیدا میشه ؟ اینجا محاله که به مدل های دلخواهتان نرسید ! ««

شماره تماس شعبه بابل

آدرس شعبه بابل

” نمونه از کاغذ دیواری های زیبا و با کیفیت شعبه بابل شهر کاغذ دیواری “

شهر کاغذ دیواری در بابل

خبر خوب حضور شما مردم استان مازندران، دیگر نمایندگی شهر کاغذ دیواری در این استان و اینبار در شهر بابل با عنوان شهر کاغذ دیواری بابل رسما افتتاح شد.

فروش کاغذ دیواری در بابل

فروش همه نوع طرحی از کاغذ دیواری اعم از پوستری سه بعدی، رولی یا طرح و رنگبندی متفاوت برای انواع فضاهای تجاری، اداری، مسکونی همه و همه در شهر کاغذ دیواری بابل.

خرید کاغذ دیواری در بابل بصورت عمده

ما خانواده عظیم شهر کاغذ دیواری بابل این امکان را برای شما مهیا ساخته ایم تا در پروژه های بزرگ خود بتوانید کاغذ دیواری را با قیمتی مناسب از این مجموعه تهیه نمایید.

کاغذ دیواری پوستری در بابل

شهر کاغذ دیواری بابل انواع طرح های کاغذ دیواری پوستری با طرح های ویژه متناسب با سلیقه شما و مطابق با ابعاد دیوار به طور سفارشی کاغذ دیواری پوستری را برای شما چاپ خواهد کرد تا زیبایی دوچندانی را برای فضای شما به ارمغان آورد.

کاغذ دیواری سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

کانال تلگرام کاغذ دیواری بابل

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری بابل شوید.

ساعت بازدید : از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب


انتخاب انواع کاغذ دیواری

بیشتر شدن سبک زندگی شهری باعث شده تا خانه های بزرگ تبدیل به آپارتمان ها و مجتمع ها و خانه های کوچک شوند؛ بنابراین طراحان داخلی و صاحبان خانه در پی آن هستند که با طراحی و انتخاب دکوراسیون مناسب موجب دلباز شدن خانه های کوچک شوند از این رو انتخاب مناسب کاغذ دیواری از شهر کاغذ دیواری در بابل شامل انواع طرح‌ های کاغذ دیواری در بابل میباشد.

انواع مختلف کاغذ دیواری بنا به سلیقه هر فردی متفاوت است. بادوام ترین انواع كاغذ دیواری ها كاغذ دیواری هایی كه دارای پوشش وینیل PVC هستند. از انجایی که این مدل از کاغذ دیواری ها قابل شست وشو و ضد آب و ضد خش هستند، مناسب برای کسانی هست که در نظر دارند هر وقت اراده کردند کاغذ دیواری شان را به آسانی با آب و موادشوینده شستشو دهند. خود این کاغذ دیواری های ونیل نیز به دودسته تقسیم میشوند. مدل اول: در این نوع قسمت پشت كاغذ دیواری دارای لایه ای از وینیل است ولی در مدل دوم دارای لایه ای از وینیل در قسمت روی كاغذ دیواری است كه مسلما مدل دوم ماندگاری بیشتری دارد؛ و این حالت قابلیت شستشوی بیشتری را داراست. این نوع کاغذ دیواری ها بیشتر در اتاق کودک کاربردی هستند.

کاغذ دیواری بافت دار (مخمل)

در کاغذ دیواری مخملی تکه های نقش و نگار از جنس مخمل پارچه ای یا مخمل پلاستیکی به کار رفته است. زمینه این نوع از کاغذ دیواری ها از جنس پارچه و یا کاغذ دیواری PVC است اما به دلیل وجود تکه های مخمل قابل شستشو با مواد شوینده نیست. کاغذ دیواری بافت دار کاغذ دیواری زیبایی خاص خود را دارد و البته قیمت بالاتری نسبت به کاغذ دیواری های معمولی دارد. از آنجایی که طرح‌های کاغذ دیواری های مخملی عمدتا کلاسیک است وبیشتر در رنگ های تیره تولید میشود، برای طراحی های کلاسیک و جاهایی که تیره دیده شدن مزیت است مناسب میباشد درصورت داشتن دکوراسیونی به سبک کلاسیک و لوکس، کاغذ دیواری های مخملی میتواند بهترین گزینه برای شما محسوب شود انتخاب این نوع کاغذ دیواری از فروشگاه کاغذ دیواری در بابل امکان پذیر است. به دلیل بافت پارچه و مخمل خود میتواند به سادگی با مبلمان شما هماهنگ شود. جنس مخمل به دو صورت مخمل پلاستیکی و مخمل پارچه ای در فروشگاه شهر کاغذ دیواری بابل یافت میشود.

یکی دیگر انواع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری نانو است. این نوع از کاغذ دیواری که تکنولوژی نانو ساخته میشوند، علاوه بر ویژگی های کاغذ دیواری های (وینیل) یا PVC ویژگی های ویژه دیگری دارند. به دلیل تکنولوژی خاصی که در ساخت آنها به کار رفته است، ضد دوده و کثیفی هستند، پاره نمیشوند و ضد حساسیت هستند. این گونه از کاغذ دیواری ها به دلیل استفاده از تکنولوژی در ساخت آن ها قیمت بالاتری نسبت به سایر کاغذ دیواری ها دارند؛ و در برابر تابش آفتاب مقاومند و عایق صدا و گرما هستند. ویژگی های این کاغذ دیواری به علت عایق بودن صدا و گرما همچنین ضد دوده بودن بسیار مناسب شهر های شلوغ و جاهایی از خانه که خواهان عایق بودن برای صدا و گرماست مناسب میباشد. برای دیوارهای نورگیر نیز مناسب است چرا که درمقابل تابش آفتاب مقاوم هستند.

کاغذ دیواری سه بعدی:

یکی از انواع کاغذ دیواری های قابل شستشو، کاغذ دیواری سه بعدی است. کاغذ دیواری های سه بعدی از فاصله سه تا چهار متری کاملا برجسته به نظر میایند. در واقع کاغذ دیواری های سه بعدی به گونه ای طراحی شده اند که طرح و نقش روی آن به دلیل سایه های خاصی که داده شده، برجسته به نظر میرسد. برای ایجاد و دادن بعد های بیشتر به این کاغذ دیواری میتوان از نورپردازی استفاده کرد و جلوه ابعاد آن را بیشتر کرد. نوع دیگری از کاغذ دیواری سه بعدی که به جنس آن بستگی ندارد و فقط طرح روی کاغذ دیواری به شکل سه بعدی است. بورس کاغذ دیورای در بابل انواع کاغذ دیواری های دارای بعد اعم از طرح و جنس را در اختیار شما قرار میدهد.

تاثیر طرح‌های مختلف از کاغذ دیواری:

در این قسمت مجموعه کاغذ دیواری بابل به بررسی طرح‌های مختلف کاغذ دیواری و تاثیر روانی دیداری محیط میپردازد. به عنوان مثال: کاغذ دیواری با طرح‌ های عمودی و راه راه باعث میشود دیوار بلندتر و سقف مرتفع تر به نظر برسد؛ بنابراین در محیط های دارای سقف کوتاه میتواند گزینه مناسبی برای بلند دیده شدن دیوارها باشد؛ و بلعکس استفاده از طرح‌های افقی در کاغذ دیواری باعث میشود با خطای دید در پهن شدن دیوار، فضا وسیع تر و بزرگتر به نظر برسد؛ و به بزرگ دیده شدن محیط کمک میکند. به کار بردن کاغذ دیواری پذیرایی دارای طرح‌های خطوط شکسته یا نقوش تیز و هندسی، انرژی، هیجان و پویایی فضا را بیشتر میکند. نکته مهم در انتخاب کاغذ دیواری که باید دقت شود: برای اینکه دکوراسیون پذیرایی دارای فضایی آرام باشد، طرح کاغذ دیواری باید کوچک و کمرنگ انتخاب شود. انتخاب رنگ های خنثی نیز این مزیت را به شما میدهد که دست بازتری در ست کردن دکوراسیون خود با کاغذ دیواری انتخاب شده از شهر کاغذ دیواری بابل داشته باشید. بورس کاغذ دیواری بابل با عنوان فروشگاه شهر کاغذ دیواری در بابل در این زمینه فعالیت میکند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام انتخاب طرح کاغذ دیواری باید به آن توجه کرد هماهنگی کاغذ دیواری پذیرایی با کف‌پوش است. اگر کفپوش‌ پذیرایی شما ساده است بهتر است از کاغذ دیواری ها با طرح گل ‌دار و شلوغ استفاده کنید. ولی اگر کفپوش پذیرایی شما طرح دار و شلوغ است انتخاب کاغذ دیواری ها با طرح ساده برای منزل شما می‌تواند بهترین ایده باشد. در خانه‌هایی که از فرش‌ های ایرانی و دارای نقش و نگار استفاده میشود سادگی کاغذ دیواری مناسب به نظر میرسد.

به‌طورکلی برای طراحی و دکوراسیون خانه‌های بزرگ به قواعد و قانون‌های خاصی نیاز ندارید انتخاب کاغذ دیواری با طرح مناسب زمانی اهمیت دو چندان پیدا میکند که ابعاد خانه کوچک باشد و ما با ایجاد خطای دید به بزرگ دیده شدن فضا کمک کنیم در صورت بزرگ بودن فضای خانه شما میتوانید مطابق باسلیقه خودتان، برای طراحی سبک و سیاق منزلتان از طرح‌های متنوعی برای مدل کاغذ دیواری استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که مدل کاغذ دیواری انتخابی شما حتماً باید با سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد. بورس کاغذ دیواری بابل با عنوان شهر کاغذ دیواری بابل دارای فروشگاه انواع کاغذ دیواری با طرح‌ها جنس‌ها و برندهای ایرانی مختلف هست.