<مدیریت نمایندگی سیرجان>

مدیریت

<جناب آقای ...>

شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در سیرجان

خوشحالیم که شما مردم عزیز استان کرمان برسانیم شعبه دیگری از شهر کاغذ دیواری در این استان یا عنوان شهر کاغذ دیواری در سیرجان افتتاح شد.

انواع کاغذ دیواری اعم از کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری رولی با بهترین کیفیت و مطلبوب ترین طرح در شهر کاغذ دیواری در سیرجان بخواهید.

خدمات نصب در شهر کاغذ دیواری در سیرجان

بهترین نصابان و متخصص ترین را جهت نصب بهترین کاغذ دیواری انتخابی شما در مجموعه شهر کاغذ دیواری در سیرجان بیابید.

کاغذ دیواری سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

تقاضای همکاری:

علاقه مندان به همکاری در زمینه دیزاین میتوانید درخواست همکاری خود را با شهر کاغذ دیواری در سیرجان در میان بگذارید.

کانال تلگرام کاغذ دیواری در سیرجان

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در سیرجان شوید.

ساعت بازدید : از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

شماره تماس :

آدرس :


شهر کاغذ دیواری سیرجان

شهر کاغذ دیواری سیرجان انواع مدل های کاغذ دیواری را با طرح ها و رنگ های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می دهد. یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری ها کاغذ دیواری های داماسک ( Damaskیا Damascus) است که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند.

این نوع کاغذ دیواری بیشتر در پذیرایی و یا پشت تلویزیون به کار برده میشوند. کاغذ دیواری داماسک با دکوراسیون کلاسیک یا مدرن – کلاسیک استفاده میشود. کاغذ دیواری های داماسک ظرافت، لوکس بودن و در عین حال ایده های رنگارنگ مدرن و وینتیج (vintage) را نشان میدهند.

سبک کاغذ دیواری های داماسک

سبک کاغذ دیواری های داماسک به گونه ای است که هر کسی دوست دارد طراحی داخلی منزل خود را تغییر دهد و جلوه ای زیبا و اصیل به آن ببخشد. در عین حال، چنین پترن هایی میتوانند ویژگی خاصی به اتاق ها ببخشند:

– کاغذ دیواری داماسک فضایی آرامبخش در اتاق خواب به ارمغان خواهد آورد؛

– استفاده از کاغذ دیواری داماسک در اتاق مرکزی سبکی شیک را به وجود میاورد؛

– کاغذ دیواری داماسک در آشپزخانه نجابت و اصالت را نشان میدهد؛

– کاربرد این نوع کاغذ دیواری در اداره بر شخصیت و جدیت تأکید مینماید.

از این کاغذ دیواری در اتاق های دیگر نیز می توان استفاده نمود و در هر حال مهمترین مسئله در انتخاب این نوع کاغذ دیواری انتخاب رنگ صحیح است به طوری که با سایر وسایل دکوراسیون هماهنگ باشد. محبوب ترین رنگ هایی که برای کاغذ دیواری داماسک در بورس کاغذ دیواری در سیرجان وجود دارد و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از: قهوه ای، طلایی، سیاه، آبی و نقره ای.

قوانین اساسی هنگام انتخاب کاغذ دیواری با الگوی (Pattern) داماسک

هنگام انتخاب کاغذ دیواری داماسک در شهر کاغذ دیواری سیرجان تنها کافی است که چندین قانون ساده را به خاطر بسپارید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید:

  • پترن های بزرگ روی کاغذ دیواری بیشتر مناسب اتاق های بزرگ هستند.
  • لازم است که ریتم پترن را مشاهده کنید و فضای آزاد میان مولفه های پترن را انتخاب نمایید.
  • این سبک اتاق است که در وهله اول باید انتخاب رنگ و پترن را تعیین کند. برای اتاق هایی که سبکی شیک و مدرن دارند باید پترن متصاد با فرگمنت های مینیمالیست انتخاب نمود. طراحی های وینتیج نیز برای سایه های گرم و لوکس طلایی بهتر هستند.
  • کاغذ دیواری های روشن یا تیره باید به همراه تصویر کلی اتاق با سطوحی کافی از روشنایی به کار روند.
انتخاب کاغذ دیواری داماسک برای اتاق های کوچک تر

برای اتاق های کوچک تر سعی کنید از پترن های مینیمال و رنگ های روشن تر کاغذ دیواری داماسک بهره گیرید. پترن های بزرگ و رنگ های تیره یا زننده می توانند فضایی تنگ و محصور برای اتاق های کوچک به ارمغان بیاورند. شما نمی خواهید که دیوارهای اتاق، مابقی اتاق را تحت الشعاع قرار دهند. دیوارها باید مکمل یکدیگر باشند و نه یک نقطه کانونی.

استثنا زمانی به میان می آید که شما برای یک دیوار شاخص یا اکسنت وال (accent wall) می خواهید برنامه ریزی نمایید دیواری با رنگ، بافت یا متریال متفاوت. زمانی که تنها میخواهید از کاغذ دیواری داماسک برای یک دیوار استفاده نمایید باید حس و منظره کلی را که میخواهید به آن دست یابید در نظر بگیرید و پترنی را انتخاب کنید که این اساس را در اتاق شما تقویت مینماید. برای این هدف کافی است که از کارشناسان فروشگاه کاغذ دیواری در سیرجان مشورت بگیرید.

اتاق های بزرگ و کاغذ دیواری داماسک

برای اتاق های بزرگ تر، پترن های بزرگتر و رنگ های پر طراوت تر از کاغذ دیواری داماسک را میتوانید انتخاب نمایید. بر خلاف اتاق های کوچکتر، فضاهای بزرگ میتوانند با پترن های بولدتر (Bolder) و رنگ های پر جنب و جوش همسو باشند. در واقع، شما میخواهید مطمئن شوید که پترن شما بسیار کوچک نیست؛ در غیر اینصورت باید از طرح های ترکیبی استفاده کنید و به گونه ای موثر از کاغذ دیواری استفاده کنید.

اگر هدف شما ظرافت است یک پترن با سایز متوسط بهترین گزینه برای اتاق های بزرگ میباشد. حال اگر به دنبال یک پترن متوسط هستید و یا یک پترن بزرگ، از رنگ و سبکی بهره گیرید که با رنگ دکوراسیون، مبلمان و سلیقه شما همخوانی دارد. در واقع شما باید کاغذ دیواری داماسک را که از شهر کاغذی سیرجان خریداری می کنید با مبلمان و دکوراسیون خود ست کنید.

آشپزخانه و کاغذ دیواری داماسک

هر اتاقی در خانه می تواند کاندیدای خوبی برای این نوع کاغذ دیواری باشد و قطعا آشپزخانه از این قاعده مستثنی نیست. آشپزخانه ها را میتوان تقریبا با هر سبکی ست نمود؛ از سبک لوکس گرفته تا سبک آشپزخانه های روستایی و یا مدرن و وینتیج. کاغذ دیواری داماسک یک روش ایده آل و عالی برای تزیین دیوارهای آشپزخانه بوده و میتوانید ظاهری فوق العاده به آن ببخشید.

هنگامی که پترن و رنگ برای این کاغذ دیواری انتخاب می نمایید باید هماهنگی تمامی رنگ ها را در نظر بگیرید به طوری که دیوارهای شاخص به عنوان نقطه عطف برای آشپزخانه در نظر گرفته شوند.

کاغذ دیواری داماسک برای حمام

اگر تهویه مناسبی در حمام نداشته باشید انتخاب کاغذ دیواری برای آن کمی دشوار خواهد بود. البته حمام های مدرن عاری از این مشکل هستند زیرا تهویه خوبی دارند اما اگر در منطقه ای با آب و هوای مرطوب زندگی میکنید باید اطمینان حاصل نمایید که تهویه خوبی را برای حمام در نظر گرفته اید تا کاغذ دیواری هایی که استفاده مینمایید خراب نشوند.

برای حمام باید کاغذ دیواری داماسک را با پترن های کوچک تر و با رنگ های خنثی در نظر بگیرید که مکمل رنگ و دکوراسیون کلی فضا باشند.

در مجموع باید اذعان داشت که کاغذ دیواری داماسک یکی از پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری بخصوص در شهر کاغذ دیواری در سیرجان میباشد. از این رو هر آلبوم کاغذ دیواری که در بورس کاغذ دیواری سیرجان مشاهده خواهید نمود حداقل چند طرح داماس را در بر خواهد داشت. این نوع کاغذ دیواری از گذشته تا به امروز برای طراحی خانه های لوکس و مجلل به کار میرود و به خوبی با سبک دکوراسیون کلاسیک همخوانی دارد.

شماره تماس :  

آدرس :


نور پردازی در طراحی و دکوراسیون داخلی:

 نور پردازی اصل بسیار مهمی در زیباسازی محیط است. سبب بهتر دیده شدن کار طراحی داخلی خواهد شد؛ و زیبایی طراحی را دو چندان میکند. استفاده از نور های مخفی، در طراحی داخلی مدرن بسیار رایج است.

 در یک طراحی داخلی، تمام فضاها خانه مهم هستند؛ و نمی‌توان گفت اتاق‌ خواب اهمیت زیادی ندارد. یا طراحی سرویس بهداشتی مهم نیست. در طراحی داخلی همه موارد و همه مکان های خانه با هم در نظر گرفته میشود تا هارمونی طرح و رنگ در کل طراحی به چشم بیاید.
نور پردازی حرفه‌ای باعث زیبا شدن کل کار خواهد شد. در طراحی داخلی ساختمان استفاده از نور در سقف و دیوار، بسیار چشمگیر است. ترکیب استفاده از کاغذ دیواری مناسب و نور پردازی مناسب در فضای خانه استفاده از نورهای مخفی برای زیبایی دیوارها و کاغذ دیواری استفاده ‌شده باعث ایجاد طرحی منحصر به ‌فرد میشود. شهر کاغذ دیواری سیرجان با انواع کاغذ دیواری ‌ها در طرح‌ های گوناگون مطابق باسلیقه مصرف ‌کنندگان هست. طراحان ماهر در فضای نشیمن، با استفاده از لامپ با شکل هندسی در سقف و تناسب آن طرح‌های کاغذ دیواری مناسب و ایجاد نور های مخفی پشت تلویزیون باعث ایجاد تفاوت و مدرن بودن طراحی میشود.

 استفاده از نور های باقابلیت جابجایی که فرد میتواند در طول شبانه ‌روز نور را جابجا کرده تا در ساعات مختلف، به نور تابشی مورد دلخواه خود دسترسی داشته باشد. گزینه خوبی برای افراد خاص پسند میتواند باشد.

 یکی از چراغ‌ های پر کاربرد در نورپردازی، چراغ ‌های دفنی است. چراغ ‌های دفنی نور را به‌ صورت هاله ‌ای از نور به اجسام تابانده و باعث ایجاد سایه روشن‌های زیبایی میشوند. از چراغ‌ های دفنی برای نور پردازی حیاط، فضاهای عمومی، نمای ساختمان و حتی فضا های داخلی در قسمت‌ های خاصی از طراحی استفاده میشود. این چراغ‌ ها در زمین قرار می‌گیرند و برای برجسته کردن محیط به کار میروند…

انواع نورپردازی:

  • نورپردازی جهت‌دار

 در این نوع نور پردازی نور در یک ‌جهت مشخص تابیده میشود و راستای تابش آن مشخص و جهت مورد دلخواه طراح است. انجام این نورپردازی توسط یک لامپ یا هر نوع منبع نور صورت میگیرد.

  • نورپردازی انعکاسی

 این نور پردازی از طریق انعکاس نور توسط دیوار ها و کاغذ دیواری ‌ها، سقف و سایر عناصر دیگر صورت میگیرد. منبع نور می‌تواند انواع لامپ‌ های مهتابی و یا حبابی یا به ‌صورت اشکال هندسی خاص باشد. نور انعکاسی نسبت به نور مستقیم ملایمت و نرمی خاصی دارد و نمایی هنری ایجاد میکند. ممکن است در یک قسمت خاص از دیوار به‌ کار برده شود تا نوری که به آن قسمت می‌تابد نمایانگر یک قسمت خاص از طرح کاغذ دیواری باشد. انواع کاغذ دیواری‌های طرح دار با طرح‌های خاص مجموعه شهر کاغذ دیواری سیرجان کلکسیون متنوعی را دارا هست.

  • نورپردازی کلی

 نور کلی از منبع خودش که چراغ‌ ها و لامپ ‌ها میباشند؛ در تمامی جهات تابیده میشود برخلاف نور جهت‌دار که راستای مشخصی برای تابش آن وجود دارد هیچ مانعی برای تابش آن وجود ندارد. نور پردازی کلی باعث روش شدن کل فضا طراحی‌ شده میشود. طراح هنگامی‌ که می‌خواهد از نور متناسبی برای کل فضا استفاده ببرد از این نوع نورپردازی استفاده میکند.

  • نورپردازی پراکنده

 این سیستم نور دهی تغییرات کمی در سایه‌ ها، در فضاهای داخلی ایجاد میکند و آنجایی که بخش اعظم نور از سقف ‌ها و دیوار ها بازتاب میشود بعد به سطح مورد نظر میرسد، همین موضوع باعث میشود که نورپردازی محیط به شیوه ‌ای کاملاً یکنواخت و همگن صورت گیرد.

  • نورپردازی دیواری

نور پردازی دیواری یکی دیگر از المان‌های روشنایی در طراحی فضاهای داخلی نور پردازی داخلی؛ است که برای دیوار خاصی که کاغذ دیواری منحصر به ‌فردی استفاده‌شده و قصد این نورپردازی ایجاد نمای دو چندان آن طرح از دیوار است. طرح‌ های خاصی که بورس کاغذ دیواری سیرجان شامل طرح ها مختلف و جنس و رنگ‌ های متنوع موجود هست. نور پردازی دیواری با ایجاد یک سری نقاط نوری و تابش آن به دیواری خاص به‌صورت مجموعه ‌ای از باریکه ‌های نوری روی سطح مورد نظر هدایت میکند و به ‌اصطلاح «نور شسته» را روی سطح ایجاد میکند. این سبک نور پردازی برای برجسته‌ سازی نما و ارتقای معماری داخلی ایدئال است برای جلوه‌گر کردن دیوار مورد نظر برای دیدی منحصر به‌ فرد است.

 در نور پردازی باید به شار درخشندگی نیز دقت کرد. شار درخشندگی به‌ اندازه تمام نوری که به‌وسیله منبع نور تولید میشود؛ اطلاق میشود. شار نوری بیان‌کننده آهنگ تابش نور از یک منبع نوری است و برحسب لومن اندازه‌گیری میشود. در واقع مقدار نوری است که سطح جسم را بدون در نظر گرفتن جهت آن ترک میکند. یک لامپ نرخ شار درخشندگی هر لامپ به‌وسیله شرکت ‌های سازنده آن عرضه‌شده است و لیست مقدار لومن‌های لامپ‌های معمولی را میتوان در جدول مشخصات لامپ مطالعه کرد. مجموعه شهر کاغذ دیواری سیرجان با تنوع در کاغذ دیواری ‌های خود کار انتخاب این نور مناسب را نیز تسهیل کرده است.

شدت درخشندگی

 شدت درخشندگی درواقع شدت امتداد نوری است که در یک ‌جهت مشخص تابیده میشود.

 شدت نور کلیدی‌ ترین نکته در نمایش حجم ساختمان است. برای این کار باید شدت نوری که از جهات مختلف به ساختمان میتابد متفاوت باشد. برجسته کردن عناصر موجود در نما، یکی از اصلی ‌ترین اهداف نور پردازی نما در ساختمان است به همین دلیل شناخت و ارزیابی عناصر مهم نما اهمیت ویژه‌ ای دارد. باید توجه داشت که کدام جنبه معماری ساختمان مورد تأیید است. در صورت وجود پیش ‌آمدگی ‌هایی مانند ایوان‌ها، ستون و قوس‌ها، نور پردازی نمای ساختمان ضرورت بیشتری خواهد داشت.

 سبک زندگی امروزه باعث گذراندن بیشتر زمان شبانه‌ روز در محیط‌ های بسته ‌شده است؛ بنابراین نقش استفاده از نور پردازی بیشتر شده است. نور دادن بیشتر، به فضاهایی مانند اتاق کار یا نشیمن یا کم‌نور کردن اتاق‌ های خواب با استفاده ارز کاغذ دیواری مناسب امکان‌پذیر است. استفاده از کاغذ دیواری‌ های رنگ روشن در شهر کاغذ دیواری سیرجان و همچنین رنگ ‌های پررنگ مناسب کم ‌نور کردن اتاق‌ های خواب در سایت کاغذ دیواری شهر سیرجان در دسترس است.

 دمای رنگی کاغذ دیواری و یا نور پردازی استفاده ‌شده در طراحی داخلی امری است که طراحان ماهر برای هر مکان از یک ‌منزل در به‌ صورت جداگانه در نظر میگیرند. هر چه درجه حرارت رنگ بالاتر باشد، نور روشن‌ تر و خنک‌ تر خواهد بود منظور از گرم و سرد گرمای فیزیکی لامپ نیست، بلکه رنگ نور حسی روان ‌شناختی ایجاد میکند. رنگ‌ های گرم باعث میشوند در محیط دلپذیری و آرامش بیشتری احساس شود، درحالی‌که رنگ ‌های دمای سرد محرک محیط هستند که کاربران را هوشیارتر، متمرکز تر و باعث افزایش سطح بهره‌وری میشوند. استفاده از رنگ ‌های سرد برای محیط ‌های کاری بسیار مهم است در فروشگاه کاغذ دیواری سیرجان تنوعی از رنگ ‌های گرم و سرد گرد آورده‌ایم.

 باید توجه داشت که نور و رنگ سفید میزان هورمون مرتبط با خواب را کاهش میدهد و باعث میشود احساس هوشیاری بیشتری داشته باشیم؛ بنابراین استفاده از رنگ سفید برای اتاق‌خواب مناسب به نظر نمیرسد. نور و رنگ سفید برای جاهایی که ذهن باید بهتر و هوشیارتر کار کند مناسب است.

 این مطلب توسط مجموعه شهر کاغذ دیواری سیرجان نوشته‌شده امیدواریم مورد پسندتان واقع‌ شده باشد.