اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری زیتونی

باتوجه به عکس های کاغذ دیواری سبز متوجه خواهید شد که رنگ سبز زیتونی تناژ تیره تری از این رنگ میباشد. همان گونه که در تصاویر کاغذ دیواری سبز زیتونی مشاهده میکنید یکی از ویژگی های آن انرژی، آرامش و سر زندگی میباشد. استفاده از کاغذ دیواری سبز زیتونی به همراه رنگ های مکملش همچون سفید و زرد برای پوشش دهی فضاهایی چون اتاق نشیمن و اتاق خواب انتخاب مناسبی میباشد.

تصاویر کاغذ دیواری رنگ کله غازی

تصاویر کاغذ دیواری کله غازی را همان گونه که در ذیل مشاهده میکنید در مییابید یکی از طیف های رنگ سبز با تناژ تیره تر میباشد که میتواند با بسایری از رنگ ها ست شود، که برای آشپزخانه و اتاق خواب جلوه خوبی دارد. این رنگ جز دسته رنگهاییست که تاریخ انقضا ندارد.

تصاویر کاغذ دیواری مغز پسته ای

همانطور که در عکس های کاغذ دیواری سبز مشاهده میکنید کم رنگ ترین تناژ این رنگ، رنگ سبز مغز پسته ای میباشد. این رنگ دارای معنویت و آرامش خاصی میباشد که تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه افراد دارد.

تصاویر کاغذ دیواری یشمی

چیزی که در عکس های کاغذ دیواری سبز نمایانگر است این است که این رنگ بخاطر داشتن ویژگی های مثبت و حس امنیت و آرامشی که دارد طرفداران بسیاری دارد. حال و همان طور که در تصاویر کاغذ دیواری سبز یشمی بخاطر داشتن جلال و شکوهی که دارد مورد استفاده بسیاری از مردم قرار میگیرد. ترکیب این رنگ با رنگهایی چون زرد، قرمز، قهوه ای و آبی مناسب میباشد.

تصاویر کاغذ دیواری فسفری

همان گونه که در تصاویر کاغذ دیواری رنگ فسفری از آن دسته رنگهاییست که برای استفاده از آن باید جسارت به خرج داد. استفاده از این رنگ در کنار رنگ های روشن باعث میشود که فضای منزل حتی اگر کوچک باشد، دلباز تر و بزرگتر بنظر برسد.

تصاویر کاغذ دیواری سبز کاهویی

در تصاویر کاغذ دیواری سبز کاهویی به همان صورت که مشاهده مینمایید یکی از خنک ترین طیف های رنگ کاغذ دیواری سبز میباشد. این رنگ بسیار کم رنگ است پس انتخاب صحیح رنگ مکمل در جلوه دادن این رنگ بسیار موثر است. اگر مکمل این رنگ به درستی انتخاب نشود از جذابیت این رنگ کاسته میشود. انتخاب رنگ هایی چون صورتی پر رنگ و تناژ های تیره تر رنگ سبز مکمل هایی مناسبی میباشند.