اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری سفید و مشکی

گاهی اوقات کنار هم قرار گرفتن رنگ های متضاد زیبایی خاصی دارد البته باید دقت کنید. کنار هم قرار گرفتن همه ی رنگ های متضاد با هم، همگونی ندارند. مثلا کاغذ دیواری سفید و مشکی در یک قاب می تواند هارمونی زیبایی را ایجاد کند. با مشاهده ی عکس های کاغذ دیواری سفید می توانید بهترین گزینه را برای دیزاین فضای خود انتخاب کنید. همان طور که در تصاویر کاغذ دیواری سفید و مشکی مشاهده می کنید ترکیب این دو رنگ در یک کاغذ دیواری توانسته زیبایی این کار را دوچندان نماید.

تصاویر کاغذ دیواری سفید و طلایی

همان طور که قبلا گفته شد رنگ طلایی به دلیل درخشش و جلایی که دارد بهتر است به تهایی استفاده نشود که با ترکیب رنگ طلایی با سفید می توان یک زیبایی بی نظیری را به کاغذ دیواری عرضه کرد. که با نگاه کردن تصاویر کاغذ دیواری سفید و طلایی به این موضوع پی خواهید برد.

تصاویر کاغذ دیواری شیری

معمولا رنگ های خنثی از جمله رنگ هایی هستند که در دکوراسیون داخلی زیاد استفاده میشوند از جمله ی این رنگ ها سفید، کرم و شیری است. با دقت به تصاویر کاغذ دیواری شیری به این موضوع پی میبرید که استفاده از کاغذ دیواری شیری در دیزاین منزل حس آرامش را به افراد القاء میکند.

تصاویر کاغذ دیواری صدفی

این موضوع را در ذهن خود به یاد داشته باشید که اگر فضای شما از نورگیری خوبی بهره نمیبرد بهتر است تا از کاغذ دیواری هایی که در تنالیته ی روشن قرار گرفته اند استفاده کنید. که این مطلب با مشاهده ی تصاویر کاغذ دیواری صدفی تحقق مییابد. رنگ صدفی از جمله رنگ هایی است که جذابیت خاصی دارد.