اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری طلایی

از آن جایی که رنگ طلایی از زمان های خیلی دور در کاخ ها به کار میرفت استفاده از این رنگ در فضا منجر به لوکس جلوه دادن مکان شما می شود استفاده از کاغذ دیواری طلایی به دلیل رنگی که در این کاغذ دیواری به کار رفته است جلای ویژه ای را ایجاد می کند در ذیل به تعدادی از عکس های کاغذ دیواری طلایی اشاره شده است.

تصاویر کاغذ دیواری طلایی قهوه ای

اگر به عکس های کاغذ دیواری طلایی قهوه ای که تعدادی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید، دقت نمایید. به این نکته پی خواهید برد که استفاده از تریک دو رنگ قهوه ای و طلایی هارمونی زیبایی را ایجاد می کند و به فضای شما روح می بخشد.

تصاویر کاغذ دیواری طلایی مشکی

به نورگیری مکان خود دقت کنید اگر تمایل دارید که فضایی که در آن هستید از نورگیری خوبی بهره ببرد باید به وسایلی که در دیزاین خود استفاده می کنید بیشتر توجه کنید مثلا استفاده از رنگ های روشن نورگیری را بیشتر و رنگ های تیره نورگیری را کمتر می کنند پس با توجه به عکس های کاغذ دیواری طلایی مشکی در می یابید که بین این دو رنگ همگونی خاصی ایجاد شده و زیبایی دو چندانی را برای شما فراهم می آورد.

تصاویر کاغذ دیواری طلایی و سفید

ین نکته را در ذهن خود بسپارید که رنگ هایی که پر زرق و برق هستند همانند رنگ طلایی به تنهایی می تواند سبب اذیت چشم ها شود. پس انتخاب یک رنگ خنثی می تواند از این درخشندگی زیاد بکاهد. همان طور که در تصاویر کاغذ دیواری طلایی و سفید می بینید ترکیب این دو رنگ بسیار مناسب است.

تصاویر کاغذ دیواری طلایی سه بعدی

به خاطر داشته باشید که کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی می تواند جلوه ی زیبایی را برای فضای شما به وجود آورد البته به یاد داشته باشید که استفاده ی بیش از اندازه از کاغذ دیواری سه بعدی می تواند نتیجه ی عکس داشته باشد. با دقت به تصاویر کاغذ دیواری طلایی سه بعدی متوجه جلوه ی خاص این کاغذ دیواری خواهید شد.