اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری طوسی

کاغذ دیواری طوسی از جمله رنگ هایی است که جزء زیر مجموعه ی رنگ های خنثی قرار میگیرد این کاغذ دیواری را میتوان با رنگ های سفید و مشکی به راحتی ست نمود. با توجه به عکس های کاغذ دیواری طوسی به این امر پی خواهید برد که این رنگ در طرح های مختلفی یافت میشود.

تصاویر کاغذ دیواری دلفینی

به سبک دکوراسیون منزل خود دقت کنید. اگر دکوراسیون شما به سبک کلاسیک چیده شده است پیشنهاد ما به شما این است که از کاغذ دیواری دلفینی استفاده کنید همان طور که در تصاویر کاغذ دیواری دلفینی مشاهده میکنید، شما میتوانید این کاغذ دیواری را با زنگ هایی همچون قرمز، آبی کاربنی و نارنجی ست کنید.

تصاویر کاغذ دیواری فیلی

در رنگ شناسی معمولا طوسی روشن را به نام رنگ فیلی میخوانند. رنگ فیلی نیز همانند رنگ دلفینی جزء رنگ های کلاسیک بوده بنابر این در سبک های کلاسیک به کار میرود. معمولا برای اتاق کودکان از ترکیب رنگ فیلی و صورتی که یک جلوه ی خاص و زیبایی را به فضا میبخشد استفاده میکنند. در زیر به تعدادی از تصاویر کاغذ دیواری فیلی اشاره شده است.

تصاویر کاغذ دیواری نوک مدادی

رنگ های تیره را در کنار رنگ های روشن و رنگ های روشن را در کنار رنگ های تیره استفاده کنید این کار یک راه حل مناسب برای جلوه ی زیبای حاصله از یک کاغذ دیواری است زمانی که میخواهید از کاغذ دیواری نوک مدادی استفاده کنید، همان طور که در تصاویر کاغذ دیواری نوک مدادی دیده میشود به دلیل تیره بودن این رنگ بهتر است تا از رنگ های روشن در کنار این کاغذ دیواری استفاده نمایید.

تصاویر کاغذ دیواری خاکستری

توجه نمایید که طوسی کم رنگ را به نام خاکستری میشناسند. چون این رنگ تم روشنی دارد بنابراین در کنار رنگ هایی همچون آبی، قرمز، صورتی و … ترکیب زیبایی را ایجاد میکند البته بسته به ترکیب رنگی به کار رفته در فضای شما دارد. در زیر به تعدادی از تصاویر کاغذ دیواری خاکستری اشاره شده است.