اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری قرمز

با مشاهده ی عکس های کاغذ دیواری قرمز در مییابید که کاغذ دیواری قرمز به دلیل تنالیته ی رنگی تند و گرمی که در خود دارد از جمله رنگ های مهیج شناخته شده است باید بدانید که استفاده از کاغذ دیواری هایی که در این تم رنگ قرار گرفته اند سبب میشود تا شادی و نشاط به فرد منتقل شده و در روحیه ی افراد تاثیر به سزایی دارد.

تصاویر کاغذی دیواری سرخابی

رنگ سرخابی زیر مجموعه ای از رنگ قرمز است افرادی که به رنگ سرخابی علاقه دارند جز افرادی هستند که صداقت را پیشه ی زندگی خود کردند آن ها افرادی خوش رو و خندان هستند و سعی میکنند تا با مشکلات به بهترین شکل برخورد کنند. در زیر به تعدادی از تصاویر کاغذ دیواری سرخابی اشاره شده است.

تصاویر کاغذ دیواری جگری

میتوان گفت که با ترکیب کردن رنگ های قرمز و قهوه ای رنگ جگری حاصل میشود با دقت کردن به تصاویر کاغذ دیواری جگری میتوان دریافت که این گونه رنگ ها را معمولا در کنار رنگ های خنثی تر همانند طوسی، خاکستری، دودی، بژ و شیری، نقره ای به کار میبرند.

تصاویر کاغذ دیواری آلبالویی

جالب است که بدانید معمولا رنگ های تیره باعث کوچک تر جلوه دادن فضای شما و رنگ های روشن سبب بزرگتر نشان دادن آن میشود. اما نگران نباشید، همان طور که در تصاویر کاغذ دیواری آلبالویی مشاهده میکنید، این رنگ با استفاده از رنگ های دیگری همچون: کرم، شیری، خاکی و … نه تنها فضای منزل شما را کوچک نمیکند، بلکه جلوه ی بی نظیری را برای شما به ارمغان میاورد.

تصاویر کاغذ دیواری زعفرانی

با توجه به تصاویر کاغذ دیواری زعفرانی میتوان یافت که یک تم طلایی در این رنگ به کار رفته است پس زمانی که میخواهید کاغذ دیواری مکمل آن را انتخاب کنید به این نکته دقت کنید و از رنگ های کرم، خاکی، سفید و … بیشتر استفاده کنید.

تصاویر کاغذ دیواری عنابی

به مکمل ها دقت داشته باشد. زمانی که میخواهید کاغذ دیواری هایی که در تنالیته ی قرمز قرار میگیرد را برای فضای خود برگزینید انتخاب درست مکمل آن، نقش زیادی در دکوراسیون شما دارد. همان طور که در تصاویر کاغذ دیواری عنابی اشاره شده است رنگ عنابی با رنگ های خنثی همچون سفید، شیری و … زیبایی بیشتری را به عرصه خواهد گذاشت.