اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری عسلی

همان طور که در عکس های کاغذ دیواری عسلی مشاهده میکنید؛ متوجه میشوید که رنگ عسلی با وجود آنکه در دسته بندی رنگ های خنثی قرار دارد اما گرمای خاصی را به فضا القا می کند.طرح های بی نظیری از کاغذ دیواری عسلی در مجموعه شهر کاغذ دیواری موجود است که براحتی می توانید برای انواع فضاهای اسپرت و کلاسیک، کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب نمایید.

تصاویر کاغذ دیواری فندقی

همان گونه که مطلع هستید، رنگ فندقی زیر مجموعه ای از رنگ قهوه ای بشمار می رود.این رنگ تشکیل شده از رنگ قهوه ای روشن همراه با تناژی از رنگ طلایی است.رنگ قهوه ای و رنگ های زیر مجموعه آن همچون رنگ فندقی القا کننده حس امنیت و آرامش و جز رنگ های خنثی به شمار می روند.همان طور که می دانید کاغذ دیواری فندقی و به طور کل تمامی طیف ها از کاغذ دیواری قهوه ای مورد استفاده برای تمام فضاهای کلاسیک و اسپرت می باشند.این رنگ کاغذ دیواری مورد استقبال برای پوشش دهی دیوار های سالن پذیرایی، اتاق خواب، فضاهای تجاری و اداری قرار گرفته است.

تصاویر کاغذ دیواری قهوه ای سوخته

همان گونه که مطلع هستید رنگ قهوه ای و طیف وسیع آن یکی از پر طرفدارترین رنگ ها برای دیزاین فضاهای ما ایرانی ها به شمار میرود. کاغذ دیواری قهوه ای سوخته در دیزاین القا کننده حس استحکام میباشد. معمولا ترکیب این رنگ در فضاهایی چون سالن پذیرایی با رنگ هایی همچون سبز، آبی، مسی، کرم، طوسی و… میتواند جلوه ویژه ای را القا نماید. همان گونه که از تصاویر کاغذ دیواری قهوه ای سوخته مشخص است این رنگ مناسب برای تمامی فضاها، اعم از اسپرت و کلاسیک میباشد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال کاغذ دیواری با این تم رنگی میباشید، میتوانید با بررسی تصاویر این دسته از کاغذ دیواری، برای هر فضایی با هر سبکی دیوار پوش مد نظر خود را انتخاب نمایید.

تصاویر کاغذ دیواری قهوه ای روشن

از دیرباز تا کنون یکی از پر طرفدارترین طیف رنگی در دکوراسیون داخلی، رنگ قهوه ای بشمار میرود. این رنگ و انواع تناژ رنگی آن جز رنگ های خنثی و گرم محسوب میشود؛ و همان طور که در تصاویر کاغذ دیواری قهوه ای روشن پیدا است، این محصول همراه با این تناژ رنگ قابلیت استفاده برای بیشتر سبک ها از سنتی تا مدرن را دارد. اگر فضای مد نظرتان دارای متراژی کوچک و یا از نور کمی برخوردار است و شما خواهان استفاده از این رنگ برای پوشش دهی دیوارهای خود میباشید، پیشنهاد میشود کاغذ دیواری قهوه ای روشن را مد نظرتان قرار دهید. معمولا ست های متناسب با این رنگ و طیف های متفاوت آن، ترکیب قهوه ای با کرم، سفید، مسی و نارنجی است. از جمله ویژگی های منحصر بفرد این رنگ میتوان به آسان بودن نظافت ایجاد شده از آلودگی اشاره نمود.

تصاویر کاغذ دیواری شکلاتی

رنگ شکلاتی، از ترکیب رنگ های قرمز، قهوه ای و زرد است. این رنگ به سبب داشتن تناژی از رنگ های قرمز و زرد در ترکیبش، القا کننده حس گرما و صمیمیت در محیط میباشد. رنگ شکلاتی از جمله رنگ های پر طرفدار از دیرباز تا کنون برای پوشش دهی دیوارها در نظر گرفته شده است. همان گونه که از تصاویر کاغذ دیواری شکلاتی مشخص است، این تم رنگ هیچ گونه محدودیتی برای فضاهایی با سبک های متفاوت ندارد و براحتی برای تمامی فضاها قابل اجراست. معمولا استفاده از این رنگ در کنار رنگ هایی از تناژ آبی و کرم میتواند جلوه بینظیری را رقم زند. اگر در نظر دارید که فضایی فاخر را به ارمغان آورید پیشنهاد ما به شما این است که، از ترکیب رنگ های شکلاتی، کهربایی، نقره ای غافل نشوید و اگر به دنبال ایجاد فضایی مدرن هستید ترکیب شکلاتی، کرم، نسکافه ای و طوسی میتواند انتخاب ویژه ای را رقم زند.

تصاویر کاغذ دیواری شتری

رنگ شتری طیفی از رنگ کرم تا قهوه ای و جز دسته بندی رنگ های خنثی قرار دارد. این رنگ اغلب میتواند یکی از عوامل ایجاد کننده سبک کلاسیک باشد. ترکیب رنگ کاغذ دیواری شتری با رنگ های خاکستری، قرمز، آبی تیره و مشکی میتواند جلوه بینظیری را برای فضاهای شما رقم زند. اگر به دنبال ایجاد فضایی فاخر و کلاسیک هستید از ترکیب این رنگ با رنگ مشکی غافل نشوید. از دیگر ترکیب رنگ های ترغیب کننده و آرامش بخش ترکیب رنگ سبز و شتری است که القا کننده این حس ویژه و ناب است. در بخش زیر میتوانید طرح های شکیلی از تصاویر کاغذ دیواری شتری را مشاهده بفرمایید.

تصاویر کاغذ دیواری خاکی

همان گونه که مطلع هستید، رنگ خاکی یکی از رنگ های خنثی در دسته بندی رنگ ها بشمار میرود. برای داشتن دیزاینی لوکس ترکیب این رنگ با رنگ های قرمز مات، شرابی، مشکی و طلایی جلوه بینظیری را رقم میزند. به سبب خنثی بودن این رنگ شاید این تصور در ذهن شما شکل بگیرد که القا کننده حس یکنواختی به فرد است. برای جلوگیری از این حس بهترین پیشنهاد استفاده از چندین المان با رنگ بندی های سبز، نارنجی، آبی و زرد در دکوراسیون است. همان گونه که در تصاویر کاغذ دیواری خاکی مشاهده میکنید، در میابید که برای ساطح شدن حس آرامش این ترکیب رنگ با رنگ های سفید، کرم، سبز صدری و… میتواند بهترین گزینه باشد.

تصاویر کاغذ دیواری قهوه ای طلایی

همان گونه که از طرح های کاغذ دیواری قهوه ای طلایی مشخص است، ترکیب رنگ قهوه ای که القا کننده گرما و تعادل میباشد در کنار رنگی همچون طلایی که نمادی از شکوه و درخشش است، موجب به ثمر رساندن فضایی لوکس، فاخر و در عین حال گرم خواهد شد.

تصاویر کاغذ دیواری قهوه ای کرم

همان طور که از تصاویر موجود در اینگونه کاغذ دیواری ها مشخص است، ترکیب این دو رنگ یکی از اولین انتخاب هاست که برای تمام فضاهای کلاسیک؛ مدرن و اسپرت در ذهن ثبت میشود. این تناژ رنگی براحتی با بیشتر طیف رنگی خود را هماهنگ میکنند.