اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری مشکی رنگ

یکی از مزیت هایی که رنگ مشکی دارد این است که دیگر نگران همانگ کردن سایر وسایل نیستید. چون این رنگ به راحتی با سایر رنگ ها ست میشود اگر دیزان منزل شما به سبک کلاسیک است به شما توصیه میکنیم تا از کاغذ دیواری مشکی استفاده کنید زیرا کاغذ دیواری به رنگ مشکی از جمله رنگ های کلاسیک محسوب میشود. که با بررسی عکس های کاغذ دیواری مشکی به این موضوع پی میبرید.

تصاویر کاغذ دیواری مشکی سفید

علی رغم تضادی که در دو رنگ سفید و مشکی دیده میشود اما کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ هارمونی زیبایی را به وجود میاورد با مشاهده ی تصاویر کاغذ دیواری مشکی سفید پی خواهید برد که به دلیل متنوع بودن طرح ها، این کاغذ دیواری ها قابلیت پیاده سازی را در اکثر فضاها دارند.

تصاویر کاغذ دیواری مشکی طلایی

اگر دیزاین منزل شما از سبک کلاسیک پیروی میکند، به شما توصیه میشود تا از کاغذ دیواری مشکی طلایی استفاده کنید. با کمی دقت به تصاویر کاغذ دیواری مشکی طلایی متوجه میشوید که بهتر است در کنار این کاغذ دیواری از رنگ های خنثی استفاده کنید.

تصاویر کاغذ دیواری مشکی نقره ای

یکی دیگر از رنگ هایی که در کنار مشکی زیبایی دارد رنگ نقره ای است. با قرار گرفتن رنگ نقره ای در کنار مشکی میتوان آن را برای اکثر سبک ها از جمله مدرن، اسپرت، لاکچری و … استفاده نمود در زیر به تعدادی از تصاویر کاغذ دیواری مشکی نقره ای اشاره شده است.

تصاویر کاغذ دیواری مشکی و قرمز

همان طور که قبلا در مورد تضادی که بین کاغذ دیواری مشکی و سفید بود، صحبت کردیم در این جا هم میخواهیم در مورد یک تضاد دیگر بگوییم که نه تنها زننده نیست بلکه همگونی خاصی را ایجاد میکند آن هم کاغذ دیواری مشکی و قرمز است که با مشاهده ی تصاویر کاغذ دیواری مشکی و قرمز به این نکته پی خواهید برد.