عکس ها و تصاویر کاغذ دیواری نارنجی

” ارتباط ما “

ثبت سفارش

telegram-512

مشاوره آنلاین

social-instagram-new-circle-512

تماس با ما

۰۲۱-۸۸۶۹۰۰۴۱
۰۲۱-۲۲۲۸۲۰۳۵
۰۲۱-۳۳۳۲۵۰۰۱

phone

” برترین کاغذ دیواری های نارنجی “

اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری نارنجی کم رنگ

عکس های کاغذ دیواری کم رنگ به دلیل داشتن تناژ روشن تری از رنگ نارنجی انتخاب شده، تا یک انتخاب عالی برای فضای نشیمن و یا اتاق خواب خود داشته باشید. نکته دیگر در مورد این رنگ از کاغذ دیواری است که میتوان رنگ را به راحتی در کنار رنگ های دیگر استفاده نمود.

تصاویر کاغذ دیواری نارنجی پر رنگ

همانطور که مشاهده میکنید عکس های کاغذ دیواری نارنجی پر رنگ دارای تناژ تیره تر و گرم تری از رنگ نارنجی میباشد. با توجه به اینکه کاغذ دیواری نارنجی با تناژ پررنگ باعث افزایش اشتها است و باعث تحریک این حس میشود، لذا انتخاب مناسبی برای پوشش دهی دیوارهای فضاهایی همچون فست فودها و رستوران ها است.

تصاویر کاغذ دیواری گلبهی

عکس های کاغذ دیواری گلبهی دارای تناژ بسیار آرام و دلنشین از رنگ نارنجی است. بلکه به سبب داشتن این تناژ رنگی یک انتخاب مناسب و عالی برای فضاهایی نظیر اتاق خواب مخصوصا اتاق خواب کودک میباشد.

تصاویر کاغذ دیواری نارنجی سفید

همانطور که در عکس های کاغذ دیواری نارنجی سفید واضح است این سبک از کاغذ دیواری ترکیبی از دو رنگ نارنجی و سفید است و مسلما به دلیل داشتن این ترکیب رنگی، باعث میشود که شما با خیال راحت از زیبا شدن منزلتان اطمینان حاصل نمایید.

Call Now Button