اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویر کاغذ دیواری بنفش

رنگ بنفش هم همانند رنگ صورتی یک رنگ زنانه است. و همانطور که میدانید این رنگ ترکیبی از دو رنگ قرمز و آبی میباشد. پس این رنگ را نه میتوان جز دسته رنگ های گرم قرار داد و نه سرد. در عکس های کاغذ دیواری بنفش که برای شما انتخاب شده میتوانید طیف مختلف از این رنگ را مشاهده فرمایید.

تصاویر کاغذ دیواری ارغوانی

همانطور که در عکس های کاغذ دیواری ارغوانی مشاهده میکنید این رنگ یکی از طیف های رنگ بنفش میباشد، که این تناژ از رنگ بنفش به رنگ قرمز نزدیک تر است.

تصاویر کاغذ دیواری پوست پیازی

همانطور که مشاهده میکنید در مقایسه عکس های کاغذ دیواری بنفش و عکس های کاغذ دیواری پوست پیازی میتوان گفت که این رنگ تناژ تیره تر و مات تر از کاغذ دیواری بنفش میباشد. این رنگ نزدیک به رنگ صورتی است. ولی اگر به دنبال رنگ جدید و خاص برای دکوراسیون منزل خود هستید، به راحتی می توانید از این رنگ برای پوشش دهی سالن پذیرایی یا اتاق خواب استفاده کنید.

تصاویر کاغذ دیواری یاسی

امروزه رنگ یاسی باتوجه به تناژ ملایمی که دارد یکی از رنگ های پرکاربرد برای پوشش و دکوراسیون فضاها استفاده میشود. این رنگ جز رنگهای خنثی است. همانطور که در عکس های کاغذ دیواری یاسی واضح است با انتخاب این رنگ میتوانید محیط خانه را به یک فضای پر از آرامش تبدیل کنید.

تصاویر کاغذ دیواری بنفش مایل به آبی

عکس های کاغذ دیواری بنفش مایل به آبی به این دلیل انتخاب شده تا شما عزیزان طیف رنگی متنوع رنگ بنفش را مشاهده کنید. نکته مهم در این امر است که با توجه به این طیف رنگی انتخاب برای شما آسان تر شده. رنگ بنفش متمایل به آبی از آن دسته رنگ هاست که با توجه به تناژ رنگی دارای آرامش خاصی میباشد.