اطلاعیه

چون تعداد و کیفیت تصاویر بالا است لطفا برای مشاهده سریع تصاویر اسکرول را به سمت پایین نگه دارید.(صفحه را به سمت پایین بکشید)

تصاویری از کاغذ دیواری های زرد

همانطور که در عکس های کاغذ دیواری زرد مشاهده میکنید استفاده از این رنگ در دکوراسیون فضاها جسارت میخواهد. بطور کلی کاغذ دیواری زرد باعث شادی، هیجان و تحرک ذهنی میشود. استفاده از این رنگ در کنار یک رنگ مناسب میتواند ظاهر مدرن و خاصی را به فضای شما ببخشد.

تصاویر کاغذ دیواری بژ

تصاویر کاغذ دیواری بژ از تناژ های تیره و کدر رنگ زرد میباشد. اغلب این رنگ را بعنوان رنگی کسل کننده و خنثی میدانند. استفاده از این رنگ در هر فضایی توصیه نمیشود. ولی با توجه به خنثی بودن این رنگ، به راحتی میتوان این رنگ را با رنگ های دیگر ترکیب کرد.

تصاویر کاغذ دیواری نخودی

باتوجه به عکس های کاغذ دیواری زرد متوجه خواهید شد که رنگ نخودی یکی از تناژ های روشن رنگ زرد میباشد. باتوجه به روشن بودن رنگ نخودی، استفاده از این در دکوراسیون باعث روشن شدن و چشمگیر شدن فضا میشود.

تصاویر کاغذ دیواری کهربایی

رنگ کهربایی رنگی است که مایل به قهوه ای میباشد. این رنگ جز رنگهای گرم محسوب میشود. ترکیب این رنگ با رنگ قهوه ای جلوه و وقار خاصی دارد. برای اینکه بخواهیم فضای مورد نظر را گرم جلوه دهیم، استفاده از کاغذ دیواری کهربایی انتخاب مناسبی میباشد.

تصاویر کاغذ دیواری خردلی

همانطور که می دانید رنگ های تاثیر بسزایی بر روی خلق و خوی انسان دارد. مطلبی که حائز اهمیت میباشد این است که رنگ خردلی نسبت به سایر تناژ های رنگ زرد کاربرد بیشتری دارد. بطور کلی چیزی که در عکس های کاغذ دیواری زرد واضح است این است که رنگ خردلی تاثیر ملایم تری نسبت به سایر تناژ های این رنگ دارد و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

تصاویر کاغذ دیواری لیمویی

با استفاده از رنگ لیمویی در دکوراسیون می توانید فضایی گرم را برای خود آماده کنید. پوشس فضاها با کاغذ دیواری لیمویی باعث میشود تا فضا بسیار دلباز تر و آرام تر دیده شود. ترکیب دو رنگ لیمویی و سفید انتخاب بسیار صحیحی برای پوشش فضاها میباشد.

تصاویر کاغذ دیواری نباتی

اگر میخواهید یک فضای آرام بخش در خانه بسازید برای زمانی که از سر کار برمیگردید، پیشنهاد میکنیم از رنگ هایی خنثی و ملایم استفاده کنید. میتوانید به جای رنگ سفید خالص که کمی خشک و سرد میباشد، از رنگ نباتی استفاده کنید که گرما و آرامش بیشتری دارد. استفاده از این رنگ برای اتاق کودک انتخاب مناسبی میباشد.