<< مدیریت نمایندگی پاکدشت >>

مدیریت

<< جناب آقای ... >>

شماره تماس :

آدرس :


کاغذ دیواری در پاکدشت

بسیار مفتخر هستیم تا باری دیگر اعلام داریم نمایندگی دیگری از مجموعه شهر کاغذ دیواری در استان تهران و در شهرستان پاکدشت رسما افتتاح شد.

معرفی محصولات شهر کاغذ دیواری در پاکدشت

  • کاغذ دیواری های رولی از معتبر ترین برند های روز دنیا
  • کاغذ دیواری پوستری سه بعدی با متنوع ترین طرح
  • آینه های دکوراتیو درخشان
  • پارکت و لمینت های با کیفیت
  • پارچه دیواری های خوش رنگ
  • درب های ضد سرقت و داخلی
  • آسمان مجازی های زیبا

خرید کاغذ دیواری از شهر کاغذ دیواری پاکدشت بصورت عمده

مجموعه شهر کاغذ دیواری پاکدشت برای شما هم وطنان گرامی این امکان را فراهم نموده تا بتوانید در پروژه های ساختمانی خود، کاغذ دیواری های پروژه را از این مجموعه با قیمت مناسب و عمده براحتی تهیه نمایید.

کاغذ دیواری سه بعدی شهر کاغذ دیواری را در بخش مربوطه ببینید.

تقاضای همکاری با شهر کاغذ دیواری پاکدشت:

علاقه مندان به همکاری می توانند درخواست همکاری خود را به مجموعه شهر کاغذ دیواری در پاکدشت اعلام نمایند، امید آن داریم شما هم عضوی از این خانواده بزرگ باشید.

کانال تلگرام کاغذ دیواری در پاکدشت

با کلیک برروی لیک زیر وارد کانال تلگرام شهر کاغذ دیواری در پاکدشت شوید.

ساعت بازدید : از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب


شماره تماس :

آدرس :


انتخاب کاغذ دیواری مناسب در شهر کاغذ دیواری پاکدشت

در این مطلب مجموعه شهر کاغذ دیواری پاکدشت به بررسی انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای انواع خانه‌ها می‌پردازد. به‌عنوان‌مثال: در طراحی خانه‌های کوچک انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری بسیار تأثیرگذار است زیرا انتخاب مناسب کاغذ دیواری باعث بزرگ ‌تر و روشن‌ تر دیده شدن محیط می‌شود. در خانه‌های با متراژ پایین از رنگ ‌های روشن و کاغذ دیواری های براق استفاده می‌شود تا به بزرگ ‌تر دیده شدن خانه کمک ‌کند؛ و بالعکس  انتخاب کاغذ دیواری های با رنگ تیره اتاق‌ های بزرگ را کوچک تر نشان می‌دهد و باعث القای حس آرامش در فضا می‌شود. همچنین کاغذ دیواری هایی که دارای خطوط عمودی و افقی هستند هم می‌توانند در فضا تأثیر گذار باشند.خطوط عمودی، سقف را بلند تر نشان می‌دهد و خطوط افقی دیوار را وسیع ‌تر نشان می‌دهد و موجب بزرگ دیده شدن فضا های کوچک می‌شود.

 انتخاب کاغذ دیواری های مخملی، این نوع برای فضا های لاکچری یا دکوراسیون‌ های خاص می‌تواند انتخاب خوبی باشد، اما این نوع از کاغذ دیواری با طراحی ‌های مینیمالیستی و مدرن هماهنگ نیست. کاغذ دیواری های مخمل اصولاً در رنگ‌ های تیره تولید می‌شود و برای خانه‌ های بزرگ با طرح کلاسیک مناسب هستند اما برای خانه ‌های کوچک ایده مناسبی به نظر نمی‌رسد بورس کاغذ دیواری پاکدشت با تنوع بسیار زیاد این مهم را امکان ‌پذیر ساخته که شما کاغذ دیواری مناسب خود را تهیه کنید و به دکور دلخواه منزل خود دست یابید.

نصب کاغذ دیواری به دلیل آسانی در نصب، امروزه بسیار پر طرفدار است و تنوع رنگ و طرح بسیاری دارد و تهیه آن از مغازه کاغذ دیواری پاکدشت امکان‌ پذیر است ما در این مطلب به انتخاب مناسب طرح مورد دلخواه مصرف ‌کنندگان می‌پردازیم. در انتخاب کاغذ دیواری برای خانه ‌های متراژ کوچک انتخاب کاغذ دیواری های طرح دار با طرح ‌های شلوغ مناسب به نظر نمی‌آید ولی اگر شما به انتخاب کاغذ دیواری با طرح خاصی توجه دارید پیشنهاد می‌شود این طرح در همه دیوار نباشد و فقط در گوشه دیوار ها طرح دار باشد تا محیط را کوچک نشان ندهد.

هماهنگ بودن کاغذ دیواری با وسایل خانه نیز نقش عمده ‌ای در طراحی داخلی دارد. به‌ طور مثال برای خانه ‌ای که سبکی فانتزی یا مدرن دارد باید از کاغذ دیواری هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کرد.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کاغذی:

این نوع کاغذ دیواری ها بسیار نازک هستند و نمی‌توان آن ها را شستشو داد و دوام کمتری نسبت به بقیه انواع کاغذ دیواری ها دارند. با چسب مخصوص کاغذ دیواری به دیوار چسبانده میشوند. دوام و ماندگاری این نوع دو سه سال بیشتر نیست. اصلی ‌ترین مشکل این نوع کاغذ دیواری دوام آن است بنابراین برای خانواده هایی که دارای بچه هستند مناسب نیست چرا که به ‌راحتی کنده و خراب می‌شوند.

کاغذ دیواری PVC  باروکش وینیل:

این نوع کاغذ دیواری دوام بیشتری دارند به‌ گونه‌ ای که قابل شستشو و ضد خش هستند. به علت جنس محکم و ضد خش بودن بیش از پنج سال دوام‌ دارند. برای خانواده‌ های دارای بچه انتخاب بسیار مناسبی است.

کاغذ دیواری نانو:

یکی از انواع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری نانو است. کاغذ دیواری هایی که با فنّاوری نانو تولید می شوند و به دلیل فنّاوری خاصی که در ساخت آن ‌ها به‌کار رفته است دارای ویژگی منحصر بفردی چون: ضد دوده و کثیفی هستند، پاره نمی‌شوند، ضد حساسیت هستند، در برابر تابش آفتاب مقاومت بیشتری دارند و عایق صدا و گرما هستند. به همین دلیل دارای قیمت بالاتری نیز هستند.

کاغذ دیواری بافت‌دار (مخملی):

در کاغذ دیواری مخملی  نقش و نگار از جنس مخمل پارچه‌ای یا پلاستیکی به‌کار رفته است. همان‌ طور که قبلاً گفته شد برای خانه‌ هایی که دکوراسیونی به سبک کلاسیک و لوکس دارید کاغذ دیواری های مخملی می ‌تواند بهترین گزینه باشد.

کاغذ دیواری سه‌ بعدی:

کاغذ دیواری های سه ‌بعدی به‌گونه ‌ای طراحی ‌شده‌اند که طرح و نقش روی آن به دلیل سایه‌ روشن های خاصی که داده‌شده، برجسته به نظر می‌ رسد.

اگر میخواهید فضا بزرگتر دیده شود می‌توانید از کاغذ دیواری های سه ‌بعدی استفاده کنید. این کاغذ دیواری ها با ایجاد خطای دید، فضای خانه را کاملاً تغییر می ‌دهند و می ‌توانند در بزرگ دیده شدن ابعاد خانه، فضا و اتاق موثر باشند.

از جمله انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای محیط کوچک استفاده از کاغذ دیواری که در آن از طرح راه ‌راه استفاده‌ شده است، می‌توانید به یک طراحی زیبا و شایسته در اتاق نشیمن دست ‌یابید. با انتخاب هوشمندانه رنگ‌ های خنثی و رنگ خاکستری روشن و در کنار آن استفاده از لوازم تزئینی طلایی ‌رنگ، می‌تواند ایده خوبی برای اجرا باشد. رنگ‌ های روشن و طلایی خطای دید لازم را برای خانه‌ های کوچک ایجاد می‌کند تا بزرگ‌ تر و دل‌ بازتر دیده شوند. استفاده از کاغذ دیواری که در آن از رنگ‌ های آبی و طلایی استفاده‌ شده است در ایجاد نقطه کانونی مؤثر بوده و سریعاً باعث ایجاد جلب‌ توجه می‌شود. استفاده از رنگ طلایی در جهت ایجاد فضایی لوکس و برای انسجام‌ بخشی به المان‌ های به‌ کار رفته در اتاق نشیمن بسیار کار آمد است.

همان ‌طور که استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌ های ریز فضا را بزرگ ‌تر نشان می‌دهد. کاغذ دیواری با طرح‌ های درشت معمولاً برای فضا های بزرگ مناسب هستند و باعث ایجاد فضای صمیمی و دنج می‌شوند.

دلایل محبوبیت استفاده از کاغذ دیواری شهر کاغذ دیواری پاکدشت عبارت‌اند از
  • تنوع در طرح، رنگ، جنس
    • تنوع در قیمت و برند
    • قابل‌شست‌وشو بودن
    • مقاومت بالا

به‌عبارت ‌دیگر شما شهروندان عزیز هر طرحی از کاغذ دیواری مورد نظرتان را می‌توانید از فروشگاه شهر کاغذ دیواری پاکدشت تهیه نمایید. بورس کاغذ دیواری پاکدشت آماده خدمت ‌رسانی به شما عزیزان است.

استفاده از طرح ‌های دایره ‌ای و زیگزاگی در قسمت‌هایی از دیوار، فضا را به ‌شدت، فعال و پویا جلوه می‌دهد. این طرح‌ ها انرژی حاکم بر خانه را افزایش می‌ دهند. همچنین برخی رنگ ‌های سرد می ‌تواند باعث ایجاد آرامش در اتاق شود و فضایی تازه و آرام به وجود بیاورد. رنگ‌های گرم نظیر قرمز، زرد، نارنجی و مشتقات آن ‌ها می‌تواند باعث شود تا آدم‌ ها در آن اتاق احساس ‌گرمی بیشتری بکنند. بنابر این در مناطق سردسیر استفاده از رنگ‌ های گرم رایج‌ تر است.

گروه شهر کاغذ دیواری پاکدشت مجموعه بسیار متنوعی از انواع کاغذ دیواری ها را گرد هم آورده که با هر سلیقه‌ ای بتوانید رنگ و جنس و طرح موردنظرتان را خریداری نمایید.